Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Andre Dave Grohl DG 335 eiere i Noreg ?


Threechords

Anbefalte innlegg

Det er nok folk med god råd her inne også, som andre steder.

Leste på et bilforum om en som hadde hatt Porsche Cayennen sin på service og byttet bremser for 40.000,-

Mange folk mente det var fullstendig galematias, for en får jo bremsene MYE billigere andre steder, og bremser er jo likt på alle biler, så Mekonomen, eller en selv kunne gjort det.

Svaret hans var ganske artig. "Siden jeg kjøpte bilen for 3 år siden har bilen tapt seg litt over en million kroner i verdi, så de 40.000 på service spiller egentlig ingen rolle".

Og hvordan kan den Morganklokka koste mer enn 995,- ? hjelpes....

Endret av space
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så mener jeg at å svi av 50.000-100.000 på en gitar hvis man har penger til det ikke er noe problem. Det er en hobby og om man svir av en slik sum så er man fremdeles ikke i nærheten av mange andre hobbyer. Ta dere en tur til rudskogen en sommer å se hva folk har lagt ned i kapital på bilene sine, noe de aldri får igjen når den selges... Kjøper man en gitar til en saftig sum er det stor sansynelighet for at den holder seg godt i pris ved videresalg, og ved en sjelden gang kanskje øke ipris:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo! Flere her som liker klokker! Legg i "siste random skrot"-tråden :)

You said it, I did it :)

Ny tråd under generelt for de som liker klokker OG gitarer.

Lurer egentlig på om Ralph og Frank er samme person... ;)

Det begynte jeg også å lure på når Ralph tok helt av...

Endret av Threechords
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ser at den DG-335 i Gold Metallic hos 4SOund Gjøvik ble solgt så da er vi tre DG-335 eiere her til lands:)

Jepp, den har funnet seg et godt hjem i Nordens Paris.

Kanskje greit med en NGD snart ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis:) visst er hun digg?

Takker! Knallgitar, må jeg si :)

Jeg spekulerer nå på å gå opp en strengetykkelse fra originalen, men har ikke bestemt meg enda. Har D'Addario .011-sett på nesten alle gitarene mine, og jeg digger det, så jeg tror DG'en også står for tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.