Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vi skal ha konsert-tråden


sarge

Anbefalte innlegg

I denne tråden tenker jeg at medlemmer av Gitarnorge kan poste når de selv skal spille. Jeg synes vi kan gi hverandre den oppmerksomheten. :)

Anbefaling om posting: Husk å få med hvem som skal spille. hvor det skal spilles og når.

Det er fint om dette blir en tråd for info om konserter, uten diskusjoner som roter til.

Konserter som er ferdig gjennomført vil kunne få postingene slettet etterhvert som de går ut på dato.

(Jeg vet vi allerede har en "Disse skal spille konsert"-tråd, men det dreier seg mer om kjente band der lokale band kan drukne i oppmerksomheten omkring de store)

Endret av sarge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
  • 6 months later...
  • 10 months later...

Bandet mitt Through The Canopy har eit par gigs i Noreg utover hausten.

19.10 Trondheim, Lobbyen m/Golden Core, Suncraft

08.11 Oslo, Verkstedet m/Kosmos Brenner

29.11 Steinkjer, Vårt Hjem m/Staalskalli

Høyr oss på Spotify

Doom, prog, psykedelia, metal, hardrock; kall det kva du vil 

Endret av Lord Nelson
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Tambarskjelve skrev:

Dette var skikkelig fett!!  Kult å høre at noen faktisk våger å dra låter på 10 og 12 min, og ikke minst gjennomfører det uten at det blir kjedelig.

Takk for det. Greit å få gjort unna dei korte låtane på EPen. Me dreg det endå litt lenger på plata som kjem neste år. Må gå ned til 33 rpm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

isakplakat2019%20002-small.png

 

Er visst ikke så mange som poster her i denne tråden.  Betyr det at de fleste her er gitarnerder med GAS som samler på og bygger gitarer og pedaler, men ikke spiller dem så ofte? Eller er det bare at folk ikke bryr seg om den her tråden?  Hehe.  Kom på ISAK iaff!

Endret av VREEEEVROOOOOW
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller bare for folk med samme etternavn som meg selv, og ikke engang da er du garantert å få høre noe :D

Men jeg synes det er moro å høre om dere som faktisk spiller for folk uansett hvor egentlig. Isak er vel et stykke nord for Sagene, så dere må klare dere uten meg i publikum. Det går som regel ikke noe dårligere av den grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, VREEEEVROOOOOW skrev:

isakplakat2019%20002-small.png

Er visst ikke så mange som poster her i denne tråden.  Betyr det at de fleste her er gitarnerder med GAS som samler på og bygger gitarer og pedaler, men ikke spiller dem så ofte?

Jeg er gitarnerd med moderat grad av GAS (og alvorlig grad av GMS), men det betyr ikke at jeg ikke spiller på utstyret, ute som hjemme. Men nå spiller bandet mitt (stort sett) i min hjemby, som ikke (lenger) er Oslo, men snarere en småby på Sørøstlandet. 5000 innbyggere om vinteren, 50.000 (minst) om sommeren. Jeg antar at neppe særlig mange hverken av fastboende eller sommerturister frekventer forumet her i særlig grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trur ikke at det kommer så altfor mange herfra på konsertene vår.  Men tenkte poste her, for «hvorfor ikke»!  Hyggelig om noen mot for modning kommer da.

Vi er vel ikke de mest ivrige deltakerne på verdensvevet.  Antar folk flest oppdager oss via Facebook-eventsa som de vi spiller hos lager.  Kom noen på forrige konsert som ikke fant noe av eller om oss on-line og var nysgjerrig av den grunn på hva det her var for slags undergrunnsmusikk, hehe.  Selv liker jeg best å lage og å klistre opp plakater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.