Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD - Taylor GS Mini-e Koa FLTD 2014


Astrum

Anbefalte innlegg

Hentet min nye gitar på postkontoret i dag - min aller første Taylor: En GS Mini-e i koa (heltre i topp, laminert sarg og bunn). Har ikke fått spilt så mye, men er så langt positivt overrasket over spillbarhet, utseende på treverket, og ikke minst lyden med tanke på størrelsen.

(Takk til Morten på Backstage - makan til serviceinnstilt fyr.)

Obligatoriske bilder:

post-14260-0-52415800-1417039992_thumb.j

post-14260-0-31009800-1417039994_thumb.j

post-14260-0-56373300-1417039996_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det kommer litt an på hva du mener med "verdt det". Jeg har prøvd originalen og koa, men ikke RW. Jeg likte begge med tanke på størrelse. Det var en viss forskjelli lyd, men jeg foretrakk ikke den ene noe nevneverdig foran den andre. Men utseendemessig er jo koaen hakket mer sexy IMHO. Heilage: Hvordan er RW modellen? Det er min favoritt med tanke på "looks". Akkurat passe forhold mellom jåleri og subtilitet c:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kan sterkt anbefale Martin LLXE fremfor Taylor sine mini modeller selv om jeg er en større fan av Taylor akustiske gitarer. Jeg synes Martin L1XE er mye bedre ikke bare akustisk men den låter noe sykt plugged in også. Den har Fishman Isys T og låter bedre enn alt plugged in. Masse mer for penga! Sjekk ut Ed Sheeran Acoustic Live på youtube da får du så hvor rått det låter plugged in.

Endret av acousticguitarlover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.