Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GitarNorge.no - feedback ?


vegard_fv

Anbefalte innlegg

Kjære alle sammen! Jeg har publisert en del nyheter på hovedsiden de siste to dagene. Jeg vil gjerne ha feedback på hva dere synes om dem. Hva er bra og (ikke minst) hva kan gjøres bedre? Vær dønn ærlige, vi trenger deres hjelp for å gjøre Gitarnorge.no så bra som overhodet mulig.

Hilsen Vegard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjære alle sammen! Jeg har publisert en del nyheter på hovedsiden de siste to dagene. Jeg vil gjerne ha feedback på hva dere synes om dem. Hva er bra og (ikke minst) hva kan gjøres bedre? Vær dønn ærlige, vi trenger deres hjelp for å gjøre Gitarnorge.no så bra som overhodet mulig.  

Hilsen Vegard.

you are the man! keep up the good work! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å samtidig lage en tråd med samme tittel som artikkelen, der artikkelen kan diskuteres ytterligere? Denne funksjonaliteten viser seg å funke godt på blant annet hardware.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Det vil komme et tekstarkiv med mulighet til å søke eller velge etter kategori etter hvert. Men vi må først få opp en viss mengde nyheter før det er noe vits. Og når det gjelder Pat Methenys opptreden i Oslo konserthus, var det kjempeflott at du skrev den! :D

Den var på 18. mai. Den er vel godt ut av frontsiden nå, men man kan søke den opp. Etter hvert vil også den bli å finne gjennom kategorier som jeg nevnte. Er det noe dere savner, skrik ut! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott.

Lurte egentlig på om folk fikk noe ut av den....var også på Mike Stern samme uke, men hadde ikke tid til å skrive da.

Moralen er at jeg godt kan skrive en gang i blant også for knapper og glansbilder, men da må det være interressant for leserne. (Og meg :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.