Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GitarNorge.no - feedback ?


vegard_fv

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja Peri, du fikk virkelig brukt dine journalistiske fagkunnskaper på den anmeldelsen der :P

Tror jeg på....

Og jeg våger å spå at det er flere "musikalske orgasmer" å vente i tiden fremover.

Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan starte med å lage en ny "siste skiver"-tråd, evt. gi meg en jævla lang forklaring på hvorfor den ble sletta!

Administratorer og moderatorer av forumet reserverer seg retten til å styre forumet etter eget skjønn, og det de måtte finne upassende er det per definisjon. Dersom du i enkelttilfeller er uenig i måten dette blir håndhevet, kan dette taes opp med en moderator eller administrator privat.

Den tråden du snakker om ble stengt fordi den virket forsøplende for forumet. Det skapte ikke noe annet enn høyere anntall poster for de som brukte det. Derfor ble den stengt av admin.

Men jeg er enig med _MASTER_ og Roar i at de som stenger tråder, må gjerne forklare hvorfor, hvis det da ikke er helt åpenbart hvorfor de blir stengt. Tråder som derimot mister et innlegg eller to for å unngå krangler osv trenger jo ikke alltid forklares..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
jeg synes dere burde få med i anmeldelser av for eks bok "allsang til fest og hygge" hvor man kan få tak i den, og pris. etc etc. :) dette gjelder også om dere anmelder en gitar, cd, annen type bok... whatever :) ellers veldig bra :D

Enig med deg, dette bør selvsagt være med. Takk for gode innspill, det er de vi blir bedre av. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Kjære alle sammen! Jeg har publisert en del nyheter på hovedsiden de siste to dagene. Jeg vil gjerne ha feedback på hva dere synes om dem. Hva er bra og (ikke minst) hva kan gjøres bedre? Vær dønn ærlige' date=' vi trenger deres hjelp for å gjøre Gitarnorge.no så bra som overhodet mulig.

Hilsen Vegard.[/quote']

Halla Vegard 8)

Likte de. Du liker å skrive om musikk du :D

Skjønner fortsatt ikke hvorfor du solgte JEM7'en din!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla Vegard 8)

Likte de. Du liker å skrive om musikk du :D

Skjønner fortsatt ikke hvorfor du solgte JEM7'en din!!

Nei det var tungt... floyd rose krever en del å håndtere og jeg har ikke behov for det per dags dato... men godt mulig jeg kjøper JEM igjen, den siste med speilet var jo tøff :P Ulempen med JEM er plekterbrettet.... man får tøffere lyd (til highgain lyd) med heltre kropp... JEM7 blir litt mer strat-versjonen av highgain... for all del, det er mulig å få skrikende overtoner med breed og det er jævlig mye kult man kan gjøre på sololyd fronten... men syns rytme lyden blir litt for pinglete for min smak. Dagens tips: test Tone Zone! (DiMarzio).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.