Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NPGD


Pledrik

Anbefalte innlegg

New Pointy Guitar Day:). Alle gutter bør egentlig ha en spiss gitar, og har lenge vært på utkikk etter en fin V. Ble aldri helt venner med SGen, så byttet denne mot V'en med Aurorablind. Nydelig og nærmest ny Flying V 68 i Cherry, med Cream T pickups, Faber bro, nye pots og litt annet. Er veldig fornøyd med denne, selv om det er temmelig vrient å finne en behagelig måte å spille på når man sitter. Er helt rått at denne gitaren ble introdusert i 1958 - det beviser det jeg alltid har sagt; god design eldes aldri, og peaket i perioden rundt 60-tallet:).

Nok prat:

201435_V1.jpg

201435_v2.jpg

201435_V3.jpg

Og et lite stemningsbilde:)

201435_Gitts.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fet gitar. :) Jeg lurte lenge på om jeg skulle prøve meg på den, men det ble med tanken. Knalltøff gitar med bra oppgraderinger. Stor forskjell mellom original Gibson hardware (nashville) og det som står på gitaren nå.

Klassisk gitardesign går aldri av moten. Ser like bra ut som for snart 60 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hyggelige svar. Har allerede kommet frem til kyllinggrytetrikset (en vinge over og en vinge under høyre lår), og syntes dette funker fett som bare det:). Skal innrømme at dette er den første gitaren jeg har med oppdatert hardware, og jeg er nå helt nødt til å bestille litt deler til et par gitarer. Først ut er LP Special, så her blir det Faber rund baut. Tips tas gjerne imot:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er da vel ingen som sitter og spiller? :P

Jeg sitter og spiller;)

Men er jo egentlig trommis så jeg skylder på at jeg er vant til å sitte å spille. Morsomste er at hvis jeg først står blir det bare kål!

Grattis med fet gitar! Smooooth! Misunnelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet gitar !

Gibson flying V holder veldig høye priser .

Bydde på en i dag på Ebay.

Var en gammel omlakkert/ombygd fra tidlig 70 tall .

Var på rundt 2000usd så 1 time senere ble den solgt for over 8000 usd !!!

Jeg SKAL ha enGibson flying V med string through en dag !

Bare så forbanna dyre nå .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.