Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NPGD


Pledrik

Anbefalte innlegg

Flying V var så forut for sin tid at Gibson knapt klare å selge noen hundre av de når de ble gitt ut i første omgang .

Flyin V er BAD to the bone !

Tenk hva skulle alle "kopi" gitarmerkene gjort uten Gibson/Fender ?

Det finnes flere gitarprodusenter som har laget egne patent-design...helt uavhengig av Gibson og Fender. Jeg kan f.eks. nevne ESP, Dean, Jackson, Schecter og Washburn.

Ja, de har laget "kopi-modeller" av Gibson og Fender, men de har også solgt i bøtter og spann av egne design.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V er harrytøft! Mest tøft :)

Er så enig i dette. For meg så er dette akkurat som at en ny Chevy Camaro bare er harry, mens en '68 Camaro er harryfett til de grader. Nå skal det sies at jeg innerst inne er ganske småharry, da....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt gleden av å være på fylla med R Rudberg, og han er faktisk en latterlig fet kar. Vi leide han inn til et arrangement, og da han begynte med å synge "Jeg vil ha en blå batong" så la han listen for en veldig, veldig bra kveld. Men han er harry, da.

Endret av Pledrik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Grattis, var fet den:) Har aldri hatt noe slikt før og kommer neppe til å ha det heller men den var jævlig bad ass da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.