Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

New Suhr Day ... igjen


gtrman

Anbefalte innlegg

Etter å ha solgt unna begge Fenderne mine er de nå erstattet med Suhr Stratocasters.

Har forsøkt flere Fender Telecastere men ikke funnet en jeg likte godt nok så de ble også solgt unna.

Når Suhr funker så bra som Stratocastere ble valget enkelt når jeg ble sugen på en Tele igjen.

Gikk for Classic T ... KANONBRA å spille på. Litt fetere hals enn strattene men det passer bra på denne.

Suhr%20Classic%20T%202.jpg

Suhr%20Classic%20T%203.jpg

Suhr%20Classic%20T%201.jpg

Pickupsene er selvsagt Suhr .. og låter Tele ... en god følelse å ha når man kjøper en gitar uten å ha prøvd den først ...

http://www.youtube.com/watch?v=PBJ_ZJvANPc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ei snerten og lekker øks, gitt! Grættis! Baked maple og light relic?

Ja Roasted Maple .. litt lysere i fargen enn strattene mine men samme feel ... halsen spiller nesten seg selv.

Relic jobben var såder ... ser ut som en ny gitar som har fått litt juling et par steder .. men ikke så farlig .. skal sørge for at den blir skikkelig relic ved å spille som F på den !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte Custom selv men følte at standard utgaven ga mer Tele i massevis ... og det stemte.

Ser ut som du har valgt en annen neck pickup men sånt blir jo smaksak.

Lekker fele .. skjønner at jeg ikke er den eneste som synes det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter Lindy Fralin mikker i den nå fordi jeg trengte litt mer output til et prosjekt jeg bruker den i.

Har Suhr mikkene liggende og de kommer sikkert tilbake i den ved en senere annledning.

Tykkere hals på denne enn din ellers ganske lik.

Har en ny Suhr T på vei inn og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doug Aldrich mikkene tror jeg jammen meg er noe av det beste av rockebuckere som er laget!

De funker i alt jeg har prøvd dem i.

Største sjokket var når de erstattet noen burstbuckere i min gamle LP, for en klarhet og punch.

Det er ikke pickupene man kan gjemme seg bak som endel DiMarzio's b,la... No mush:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.