Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

den mest underholdende konserten du har vært på?


Straymond

Anbefalte innlegg

Underholdene er et vidt begrep. Hvis du tenker på det som en konsert som "svingte" skikkelig vil jeg trekke frem Mew på Roskilde i 2006 (tror jeg)

Men den den konserter hvor jeg rett og slett var trollbundet av hva jeg hørte må jeg si Robert Plant og Alison Krauss i Bergen rundt 2009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 valg her.

Min første skikkelige konsert:
Metallica, Valle Hovin 2009

Rett og slett fordi det var den første

2.

Metal Masters 2 i New York 2011

Her var det mange gode overraskelser med blandt annet Anselmo som sang Pantera med

(Kerry King, Scott Ian, Charlie Benante, Frank Bello, David Ellefson og Mike Portnoy)

3.

Machine Hed på Sentrum Scene 2011

bandet leverte enormt bra der, var storfornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finfin tråd.

Har jo vært på div. konserter. og syntes metal og videre utover i den sjangeren kan bli litt i meste laget når det gjelder publikums festligheter.

Det er jo sykt fett såklart uansettt nesten. Om man får en albue i trynet eller ikke.

Får slenge opp to fra forskjellige sjangere her. Uansett veldig vanskelig og si. Har blitt mange flotte konserter. Anyways:

In Flames på hove festivalen i (2008 mån tro) Det var en sykt fin konsert med hæla i gresset. Var ikke noe tak desverre.

Crowd surfing og det hele uten at en kip moshpit ødela når jeg fikk surfet meg fram mot scenen. Denne konserten var toppen av kaka etter en sykt fin festival der både kilswitch, dimmu og en HAUG av flotte band både elektronisk og metalisk hadde gitt øresus som var verdt penga. Konserten avsluttet med my sweet shadow og masse fyrverkeri. Festival er mye morro ja!

Larry Graham sin release konsert i london september 2011:

HALLELUJAH!!! Denne konserten var bare helt ellevill.

Dørene åpnes. Jeg vandrer inn i det mest ellegante konsert lokalet ever, med disco kuler i taket og dancefloor med rutete gulv.

Dette kan jo ikke gå gæli!

Etter et sykt fint oppvarmings band med en soul sangerinne som hadde noen skikkelig frekke moves dundret det løs.

Lyden av en kjent og distinkt slapp bass dundret gjennom lokalet. Hjertet pumper. Publikum er i ekstase og Larry vander ut fra intet. AND THE CROWD GOES WILD!!!!

Kan ikke si jeg har vært på en mer intim og varm konsert en det her. Mine forhåpninger til stemning ble skutt og høynet med tusen.

Jeg føler jeg blir helt groovy av og tenke på det igjen xD Han ble jo behandlet som en gud.

Jeg tenkte kansje at det ble en stille og rolig konsert, men hele lokalet danset og Larry selv løp rundt i publikum og slæppa for harde livet.

Til slutt tok det helt av når han spilte en låt fra det gamle bandet sitt sly and the family stone, Dance to the music.

Publikum stormet scenen og dansen tok helt av. xDDDDDD

Var ikke bare Larry som groova her nei. Hele publikum groova med.

Anbefaler Larry konsert på det sterkeste. Selv om jeg hadde håpet på en reise tilbake til 70 tallet så var detta rått xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.