Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hvem har/hadde gitarnorge's dyreste/mest ekslusive øks?


Straymond

Anbefalte innlegg

Ai ai, 747! Vet du hvorfor den fikk en refinish så tidlig som du sier?

Takk, Audun!

Nei det aner jeg ikke, og ikke forhandleren jeg kjøpte via heller. Litt spesielt å forandre finish så tidlig ja. Jeg har gått over gitaren nøye, og det ser ikke ut som den har noen skader av noe slag i hvertfall. Kanskje fargen var custom og supersjelden, men ble forandret til en ordinær sunburst. Hvem vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den tiden kunne man jo sende inn gitaren til fabrikken og få den refinished der Vet du om det er gjort på denne?

Må være artig å eie noe slikt.

Det er en fryd å åpne kassa hver gang, selv om det lukter litt av gammel bæstfar.

Refinish er gjort på fabrikken ja. Når man fikk inn gitarene for refinish eller annet arbeid (elektronikk f.eks) så stanset man inn et nummer og ønsket finish under plekterbrettet slik at gitaren kunne identifiseres av arbeiderne. Nummer ble også stanset inn på halsen slik at ikke delene skulle komme bort fra hverandre.

SB står selvsagt for sunburst.

8205563346_d6a4b1ce69_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff gitar. Artig at både kropp og hals er omlakkert.

Ja det er litt artig. Denne gamla har tydeligvis en eller annen fortid som man aldri får vite om selv om man vil, litt som når man dater en ny dame...

Bare visse tegn på kroppen, "slab" type gripebrett, dato på halsen og et ekstra drillet hull i plekterbrettet som avslører at dette er en 62-modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.