Web Analytics
Jump to content

hvem har/hadde gitarnorge's dyreste/mest ekslusive øks?

Straymond

Recommended Posts

sånt er alltid artig (syns nå jeg), og man trenger selvsagt ikke svare om man ikke vil.

om det er mer komfortabelt, så må man gjerne heller si hva en slik gitar koster ny/evt går for fremfor hva man ga for den.

jeg frykter vi vil se en del fender/gibson custom shops/relics her...

personlig hadde jeg en gang en Ibanez J-custom 8527 og en ibanez 2027 som jeg angrer vettet av meg på at jeg kvitta meg med...

kjør!

Tror kanskje Gunnar På Moe har den flotteste samlinga utstyr her inne selv om jeg ikke har sett den. Men hva ei øks koster er vel uvesentlig bare den passer gitaristen. Har flere billig gitarer selv som jeg bruker daglig rett og slett for at det er bra instrumenter. Har åsså dyrere gitarer men da kun for at de passet meg veldig bra. Har prøvd mange dyre gitarer som jeg aldri kunne tenkt med selv. Pris er ikke alt.

Min første elgitar var en 100% original Am Standard Strat fra 69 arvet av min far... dette er det nærmeste jeg har kommet å eie en "eksklusiv" gitar. denne ville garantert ha vært verdt noen kroner i dag. Den ble desverre med meg i et pønk band da jeg var 16 ,og behandlet deretter tror den endte sine dager på et bål på en skaufest en gang( ikke spør meg hvorfor). Den var uansett herpa til det ugjenkjennelige på dette tidspunktet....hmmm må si jeg angrer litt den dag i dag,

• Like 1

Har ingen sykt dyre gitarer, men en nedi gata har en hvit strat fra jimi-tida i mint kondisj vakumpakket med silicagel på loftet. Jeg har spilt på den, dog for 12år siden... Har kjøpte den da han var ung, men fant ut at han var en les paul-kar og siden ble den liggende i esken. I ettertid har han tatt nevne mål for å sikre pensjonen sin :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Siste aktive tråder

• Hei, Jeg trenger en ny sadel (for E-strengen) på broen på min Fender American Performer Precision Bass. Se vedlagte bilder. Så vidt jeg kan se er den lik den på American Delux bassene. Jeg håper å få tak i en uten å måtte kjøpe en komplett ny bro. Kanskje noen her har en liggende etter å ha byttet ut broen på egen bass?  
    • Takker. Sender mail til Line 6 Support som bare kommer med svada..
    • Senderen funker ikke med g30. Senderen funker med g70 og g75…
    • Ja, stemmer det. Line 6 boksen har kanskje ikke saueplage.(EDIT: hahaha. Squelsh) Blander utstyr. Kikket over manualen på den nå. Ser ut til at det rådes til å ha den unna diverse utstyr og andre «høye» pedaler etc. for min del er denne nå egentlig ubrukelig.    så jeg må også på leting etter noe nytt. Jeg vet jeg vil ha en digital sender og mottaker, men jeg vil ikke ha noe 2.4 ghz utstyr. Alt for mange usikkerhetsmomenter når det kommer til wifi teknologi. Kjipt å få dropouts fordi publikum har smarttelefoner egentlig.   kanskje noen andre har noen gode råd for hva som funker bra?   kan anbefale å se denne videoen. Forklarer mye     
    • Takker! Ja tragisk nok så bruker de andre i bandet G30 (som jeg selv hadde før) og det funker uten problemer. Du skrev "squelsh funksjonen", mente du scan for best channel? Den bruker jeg alltid.  Ja den er vel dårligere pga den ikke har antenne, mens det har jo G30. Men vet du om senderen funker med G30? Og vet du om andre bra trådløse systemer?
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.