Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

TeleMetall


gage1103

Anbefalte innlegg

måtte bare legge ut denne videoen av John 5 synes han er helt rå som bruker en telecaster stedenfor en eller annen ibanez eller esp plastikklignende gitar.

han sier jo også at han er veldig inspirert av country og bruker masse elementer fra det i spillinga si:)

Endret av gage1103
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg ble skikkelig imponert over å se hvordan herren improviserer på gitaren sin, etter å ha sjekket ut et par andre videoer med fyren. Dette låter jo ikke likt i det hele tatt:

http://www.youtube.com/watch?v=l2PcPmA22SM&feature=player_embedded#!

Godt å se at man ikke tyr til innøvde triks, men spiller det hjertet er fullt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og ja. Se forbi introen, forbi metalklisjeene og pupperistingen, så vil du se at fyren lirer av seg akkurat den samme innlærte "improvisasjonen". Så kødd, ja kanksje. Kurant gitarist er han nok, men han bløffer som de fleste andre.

Jeg har selv en sint telecaster, som jeg blir mer og mer glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og ja. Se forbi introen, forbi metalklisjeene og pupperistingen, så vil du se at fyren lirer av seg akkurat den samme innlærte "improvisasjonen". Så kødd, ja kanksje. Kurant gitarist er han nok, men han bløffer som de fleste andre.

Jeg har selv en sint telecaster, som jeg blir mer og mer glad i.

er det ikke soloen og riffene til black widow of la porte da??.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.