Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

TeleMetall


gage1103

Anbefalte innlegg

også er det jo SlipKnot selvfølgelig med Jim root selv om telecastern hans er satt opp som en hvilken som helst annen MetallGitarr med EMG pickuper etc. John 5 har såvidt jeg vet passive pickuper i sin signaturmodell. Enforcer Buckere fra Fender tror jeg det er. Har en slik en i hals på min egen Fender

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ha, og hva betyr det? Forlanger en oppklaring her! BB King hadde neppe vært bedre, da det navnet er tatt. Er det to opptak fra samme solo som er trist? Sliter med å se noen opplagt sammenheng her. Hva er det dere drikker på feil side av fjorden? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ha, og hva betyr det? Forlanger en oppklaring her! BB King hadde neppe vært bedre, da det navnet er tatt. Er det to opptak fra samme solo som er trist? Sliter med å se noen opplagt sammenheng her. Hva er det dere drikker på feil side av fjorden? :D

Det betyr ikke annet enn at Jon Fem er totalt uinteressant og drepende kjedelig etter min mening. Ikke annet enn det. Samt at navnet John 5 og ikke minst imaget hans kun er tragikomisk i mine øyne. :)

Derav triste Gufas- trynet.

Ellers hører jeg forsvinnende lite på BB King, og drikker for tiden mest billig øl som f.eks. Tuborg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr ikke annet enn at Jon Fem er totalt uinteressant og drepende kjedelig etter min mening. Ikke annet enn det. Samt at navnet John 5 og ikke minst imaget hans kun er tragikomisk i mine øyne. :)

Derav triste Gufas- trynet.

Ellers hører jeg forsvinnende lite på BB King, og drikker for tiden mest billig øl som f.eks. Tuborg. :D

høres trist ut:D kan ikke si jeg liker imaget hans jeg heller (Jon Fems) men jeg har derimot ikkenoe imot spillestilen hans,har alltid likt de knallharde MarilynManson riffa blant annet. Og jeg liker at han bruker Telecaster til metall, han er ikke aleine om det men det er kult uansett>:)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic... prøvde en Jim Root Telecaster her om dagen...passet ikke min spillestil i det hele tatt men en ganske rå gitar ment for METALL den har jo en EMG 81 i bridge og en EMG 60 i neck så noen typisk tele er den ikke men den ser jo ufattelig mye kulere ut enn f.eks denne: http://3.bp.blogspot.com/_POTNRigM1A0/TC6VEE5Cj1I/AAAAAAAAAEY/D_iyfxJZAB4/s1600/jackson_flying_V_by_skatedevil666.png som er litt mer typisk for sjangeren.

Telecastere er jo så usannsynlig kule...jeg blir nesten kåt når jeg ser en Blond Tele med svart pickguard :P

Endret av gage1103
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.