Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oj, hva har jeg kjøpt? (godt brukt fretlesskonvertert bass)


sarge

Anbefalte innlegg

Tøff bass! Personlig så hadde jeg nok satt bånd på den igjen. Men det vil jo koste deg spenn hvis du skal få en dyr Norsk reperatør til å gjøre jobben. Lønn er ikke veldig egnet som fretless gripebrett, hvis den ikke er epoxy behandlet. Er den ikke det kan det kanskje funke med slipte strenger. Uansett...(som sagt) tøff bass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oj. Kjøpte visst en Boss RC-30 Loop Station her om dagen også.

Her er et lite demospor (synd at SoundCloud tuller til lydkvaliteten). Bassen på sporet er den samme som i denne tråden, plugget direkte i Loop Station-inngangen under opptak:

Fint basslyd ! 'Natural "woody" sound' hadde di kanskje beskrevet det som i en reklame ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Satser på at jeg ikke trenger egen tråd for dette. Men jeg trenger HJELP!

Saken er at jeg fikk med en gigbag for en billig penge da jeg kjøpte den. Den har likevel ikke ekstremt god postring, så jeg bestilte en standard kasse (innvendig lengde på 119cm). Det viser seg at den er for liten... (NB: Dette er produktet jeg håpet ville passe: http://www.skbcases.com/music/products/proddetail.php?id=527&c=84&o=&s=75 Det gjør det ikke..)

Min Ibanez er nemlig omtrent 123cm lang!

Er det noen som har gode tips til en billig og hendig kasse / softcase som passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekka Gatorcases? Jeg vet at de har en basscase. De har god info på sidene sine, i alle fall. Legg inn modellen din (eller en tilsvarende, siden din er såpass gammel), så sier den fra om den passer..

EDIT: Neei, de er visst 47" i "overall length" i interiøret. Det er jo omtrent 119 cm det og.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.