Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge-Jam #1 [Backingtrack]


Anbefalte innlegg

Backingen er heavy, ja, men jeg tror nok jeg skal få inn noe ila. kvelden på tross av at jeg har en forkjærlighet for pentatoniske greier. Det skal gå helt fint! :) Fordelen for oss pentatonikere er jo at vi kan spille det samme i alla tonearter og alle posisjoner. ;)

Ellers kudos til condemned for å sparke igang dette! Vi har jo ikke hatt noe lignende siden "Trehjulssykkel". Litt mer regelmessige "fellesjammer" hadde vært kult, men jeg tror kanskje det er vel optimistisk med en pr mnd. Likevel: bedre med en målsetting enn ikke noe mål i det hele tatt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal innrømme at backingen er litt kjedelig og ensformet. Men hele planen med dette prosjektet, var å sparke i gang en slik jam hver måned.

Dude, nå tar'u det helt feil ass. Hadde jo vært relativt dølt med blues i A for å si det sånn. Det er vel heller sånn at det er en musikktype (og kanskje et tempo) mange av oss ikke spiller til dagelig så vi må litt utenfor vår "comfort zone" for å finne noe å spille noe over det, men sånn blir det uansett for det skal vel godt gjøres å finne noe alle føler seg hjemme i.

Vi må kunne vitse om det for det uten at du tar det som neg av backingen for den er helt ok...........

Endret av Gluke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk greit å få importert backingen inn i den nye 4 spor app'en på iPhonen! :o

Dette går over all forventning. Så det ser ut som IT meltdown'en lar vente på seg til over helgen. Hvis jeg nå greier å få igang Guitarjack'en som kommer på mandag og spilt inn noe vettu og i tillegg sent det på mail til C så skal jeg faen meg sette kryss i taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder egen innspilling så er vel Trehjulsykkel omtrent det eneste jeg har gjort tidligere. Har alltid spillt sammen med folk som har mere interesse/peiling for innspillingsbiten, så jeg har aldri helt fått kommet i gang hverken med utstyr eller kunnskap, selv om planene om ett hjemmestudio har eksistert inne i hodet lenge. Får se hvordan jeg gjør det, mulighetene er jo mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.