Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge-Jam #1 [Backingtrack]


Anbefalte innlegg

Jeg aner en konspirasjon, eller så har jeg postet i fylla igjen, hvordan jeg havnet på lista aner/husker jeg ikke. :P

Men jeg får fyre opp Audacity og se hva som skjer. Tracket ber om shredding, men hodet er litt raskere enn fingrene.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk solo, Audun! Balsam for øret! :D

Takk for komplimentet, men jeg følte meg nok på litt tynn is! :D

Jeg tappet ikke, men spilte heller ikke på Ibanez...

Ibanez? Tapping gikk på sitt vis på Gibson LP også! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde nettopp en avgjørelse på at vi bare glemmer disse gruppene. Det er mye enklere om jeg bare produserer låtene på løpende bånd så fort bidragene kommer inn. Første låt er klar om to-tre bidrag inkludert mytola's bass spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde nettopp en avgjørelse på at vi bare glemmer disse gruppene. Det er mye enklere om jeg bare produserer låtene på løpende bånd så fort bidragene kommer inn. Første låt er klar om to-tre bidrag inkludert mytola's bass spor.

God ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig ganske flott at jeg gjør det litt for komplisert for meg selv, for da vet vi til neste gang hva som funker og ikke. Det med påmelding var også en seig biff. Men den var jeg bevisst over - det økte iallefall interessen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, det kiler i rumpehårene av den soloen din, Audun. Jeg lurer på om jeg bare skal la soloen din gå i repeat igjennom hele greia! Seriøst feit solo!

Nå gjør du meg forlegen her.... :blush:

Men selvsagt veldig hyggelig at du likte bidraget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.