Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge-Jam #1 [Backingtrack]


Anbefalte innlegg

Faen i satan i svarte helvete! Hvem er det som spiller sånn her musikk da? AAAAAAAAAAAAAAAAAAJehigfoøawhegrioæqay 94eguyæhqwhg

Prøvde å lage en solo i går og nå føler jeg meg helt Trond ass............. Må hente meg en kaffe og sette på litt Jimi for å roe nervene......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men helt seriøst så er det helt absurd hvor lenge siden det er jeg har spilt noe over en låt som noen andre har laget. Og jeg tror det er lenge side jeg har vært så frustrert......£££$$$!!!!%%%%%%////???.

Kanskje noen som har en Boss "SF2 - solofixer" eller Lovepedal "Inspiration" pedal å selge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okej, siden jeg ikke er opptakskyndig har jeg fått meg 4 spors opptaker app på iPhonen så da er det vel bare å legge den foran 4x12 kassa og måke på.....

I hear an IT disaster waiting to happen here.......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løste problemet med å installere Amplitube, som jeg ikke har brukt på leeeeenge.. Fant en preset der det virker som de har skvist inn alle effektene de hadde å gå på, så nå ligner det på noe her.. Man skulle bare spille en solo hvor som helst i tracket som jeg forsto?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy flate det der var vanskelig å få til no fett over for en rølperocker som meg....

Ha ha, godt å høre det ikke bare er meg...... Ikke noe vondt ment men denne backingen er veldig moll og veldig heavy metal så det funker ikke så bra med ølbaserte bluesrock greiene våre. Det er bare så jævla lenge siden jeg spilte metall og gud forby om jeg gidder å øve igjen så jeg må bare finne en måte å "fake'e" heavy metal på. Det jeg kan av Kirk Hammett soloer funka faktisk overraskende bra, men er kanskje litt for obvious rippoff, ha ha ha ha..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal innrømme at backingen er litt kjedelig og ensformet. Men hele planen med dette prosjektet, var å sparke i gang en slik jam hver måned.

Noen kan melde seg frivillig til å lage en backing - og folk kan slenge seg med. Jeg har prøvd, lyktes og feilet med dette prosjektet - og det er en god start :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.