Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge-Jam #1 [Backingtrack]


Anbefalte innlegg

Neida, jeg lyver som en hest. Uten at jeg vet, men ontrent som de andre som forsøker å redusere et imaginært forventningsnivå her i denne tråden. Det er tross alt mange dyktige gitarister på forumet, men så flinke til å skryte av seg selv er det få som er.

Jeg har ikke jukset med farten, rett og slett fordi det ikke har noen hensikt. ErlendB Spiller fortere enn meg uansett.

Men det var en merkelig opplevelse å lage en "solo" der kompet har adskillig raskere inndeling enn det raskeste jeg klarte å klemme ut av meg. Vel, det viktigste er å delta.

Gleder meg masse til de ferdige sporene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det på den måten.... Er jeg den eneste som har hørt de bidragene som har kommet inn.

Det eneste som er feil på noen måte, er at folk unnskylder seg og beklager seg i mailen de sender meg - noe jeg ikke ser hensikten med, da jeg synes alle bidragene hittil har vært meget gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger ikke bass på backingen som ligger i denne tråden i og med at bassen ble lagt på i natt :)

Er det ikke bass på den siste versjonen som er lagt ut i dag? Får skylde på dårlig lytting da, evt + litt tunghørt OG høye trommer, hehe

Endret av Bugbass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det blir trangt lydbilde her, når både Buddy Rich og Animal fra Muppetshow er med på trommer. Da skal man være meget dyktig til å mikse for å få plass, når man legger på en fet pad og flere kompgitarer..

Jeg er enig i at de første soloene er for lave.

Artig å høre resultatet, samt å se at Condemned har gått i akkurat samme fella som jeg gjorde med sykkelsangen.

Mye fin gitarspilling med relativt forskjellig tilnærming. Gleder meg til å høre på flere bidrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okej, fikk jaggu plugga inn guitarjacken i iPhonen, fyra opp en amp med en 57 foran og spelt inn en solo gett. Det må være den største IT revolusjonen her i gården siden jeg kjøpte pentium95.

Eneste lille haken er at jeg jo ikke har den fjerneste ide hvordan jeg får klippet fra min iPhone og over på en mail til Condemned. Oh well it never ends. Er det ikke sånn her man har IT folk til. Where is the damn helpdesk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er helpdesken- skaff deg en Dropboxkonto ved å klikke på denne linken, http://db.tt/8bNRgeY , (fra en pc eller mac), installer appen på eplefonen din, logg deg på, last opp filen til "public" fra fonen i mappen "public", oppgi den offentlige url-en til Condemned. Enkelt.

Eller du kan rett og slett sende den som et vedlegg fra en epost. Men da får du ikke dropboxc, noe som er en nedtur i seg selv. Det er så enkelt at selv EpleBrukere skjønner greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dude, jeg prøvde mail jeg ass. orker ikke mer IT i kveld....

ok da har jeg ihvertfall prøvd å sende inn et bidrag. Tok den første gitaren jeg fant om var stemt i Eb som var Glukasteren, men den ene bolten til Floyden er løsna så intonasjonen er litt føkka. Watta opp OD100 toppen og Guytron 2x12 med en SM57 foran V30 elementet. Spelte høyt som faen og med bøtter av vreng for å gjøre det lettspilt og dekke over evt slurv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.