Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge-Jam #1 [Backingtrack]


Anbefalte innlegg

Jeg tok bare gitaren jeg hadde for handa - og prøvde meg frem til hvilke toner som passa uten å tenke på notenavn og toneart i det hele tatt jeg. Har ikke snøring hvilken skala jeg evt. brukte :P Ganske uvanlig approach for en som vanligvis horver i vei på pentatonskalaen. Burde nok gjøre sånt mye oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller må jeg si at Fourtrack og Guitarjack var en positiv overaskelse. Skal kanskje ikke si det før jeg har hørt om det jeg sendte funka, men akkurat passe "recording tool for idiots" for meg ass. Fikk litt lyst til å lage meg en liten dempa kasse i den ene boden jeg kan hive en 4x12 inni og kable inn til den. Oh crap, hører hvor det her går hen.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg får til å legge ned noe ræl ikveld.

En ting er i hvert fall sikkert, her skal det komponeres. Holder meg langt unna improvisasjon når det dures avgårde i b-tonearter. Den feilen har jeg begått altfor mange ganger før....

Jeg må finne på noe morsomt for å dekke over det faktum at jeg verken er særlig god på heavy metal/80-tallssoloer eller halsbrekkende alternate picking, sweeps og lignende. Ikke det at jeg ikke kommer til å prøve meg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.