Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

4 måneders ventetid er over.. Endelig NGD!


Metalbrain

Anbefalte innlegg

Hoi! Fikk Mayones Regiusen jeg har ventet på i dag: (beklager litt dårlig iPhone-kvalitet på bildene, og jeg er heller ingen fotograf, men tror dere skjønner poenget :P )

IMG_0518.jpg

IMG_0510.jpg

IMG_0497.jpg

IMG_0503.jpg

IMG_0507.jpg

Kunne ikke vært mer fornøyd! Låter bright og tight, og spiller som en drøm! Er den absolutt beste gitaren jeg har spilt på, og kom utrolig bra satt opp rett fra fabrikk.

Slitt denim-type finish/noe jeg velger å kalle "Blue Tiger", som er helt sjuk. Bildene yter ikke gitaren helt rettferdighet.

Litt specs og sånn:

Flammelønnstopp

Swamp ash-kropp

Ibenholt gripebrett

Offset hvite dotter

Sort hardware

Schaller Hannes-stol (som er den diggeste stolen jeg har vært borti ever)

DiMarzio CrunchLab og LiquiFire-pickups

Etc, etc.

Alt i alt er jeg superfornøyd og jeg sitter her med et svært glis rundt kjeften! :D Fantastisk gitar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulere.. Har sett bedre bilder av finishen, så jeg vet hvor lekker denne er... En kan prate seg varm på hvor fantastiske gitarer Mayo lager, men de må oppleves for å virkelig skjønne hva man prater om... Er man manko på et godt kvinnfolk, så kan man bare sitte å smeike kurvene bak på Reguis, det gjør pinadød meg samme nytten..... :-) Kongegitar som lever opp til navnet sitt. Reguis alà Regent alà Konge.

Ps: lås for guds skyld denne inn bak en FG godkjent lås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.