Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

4 måneders ventetid er over.. Endelig NGD!


Metalbrain

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takktakk! Haha, Petrucci-settet er konge det. Valgte seksstrenger, da jeg bruker det mest, og har en hi-end sjuer i JP7'en, så det holder. En kompis av meg bestilte derimot sjuer, da han har en seksstrengs Regius fra før.

Litt mer eyecandy for å pleie GASen deres; kompisen min sin Regius (vi bestilte og fikk dem sammen):

395217_10151096232070171_729685170_22438285_1844315016_n.jpg

IMG_3768.jpg

IMG_3770.jpg

IMG_3776.jpg

IMG_3777.jpg

Og hans andre Regius:

30057_10150198401585171_729685170_12618961_5962617_n.jpg

Har prøvd begge, og de er like syke som min. Løp og kjøp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 14500 alt i alt.

Inkluderer dette mva? Hvis ikke så kommer det nok en faktura fra UPS med mva, fortollingsavgift og ekspedisjonsgebyr i tillegg. Da kommer gitaren på ca. samme pris som hos norsk forhandler. Hvis denne prisen inkluderer mva. så har du gjort et kupp (og den norske forhandleren må ta en prat med Mayones gutta ;)) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ? For en Regius? Hva i helvete?

Inkluderer dette mva? Hvis ikke så kommer det nok en faktura fra UPS med mva, fortollingsavgift og ekspedisjonsgebyr i tillegg. Da kommer gitaren på ca. samme pris som hos norsk forhandler. Hvis denne prisen inkluderer mva. så har du gjort et kupp (og den norske forhandleren må ta en prat med Mayones gutta ;)) .

Tilsendt til hytta i Sverige, det er jo innenfor EU, så fikk ikke noen ekstra momskostnader, regner med at det da er med polsk eller svensk moms, usikker på hvordan det funker, men Norge burde vært med i EU vett, så hadde det vært lettere ;)

Jeg og kompisen min betalte det samme, men vi fikk typ 25% rabatt fordi han var og besøkte fabrikken i sommer og godsnakket med dem, fordi vi bestilte to stykker sammen og fordi han har en Regius fra før, noe de likte svært godt :) Han fikk noen gratis t-skjorter og fikk klå på masse gitarer også, så er vel ikke helt standard pris det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.