Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis frem kosekroken din!


kis32

Anbefalte innlegg

Den squieren vil jeg ha.

Den er nummer to gitaren om dagen. En skikkelig ulv i fåreklær. Regner med å lufte den litt på helgens gig. Trenger litt trøkk fra SD humbuckeren på noen låter. Ellers går det mest i warmothen om dagen. Det sitter Injector mikrofoner fra DiMarzio i den (Paul Gilbert signatur). Og de låter fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den warmothen var også skikkelig kul, forsåvidt Fenderen også. Og Hagstrømen. Og ibanezen også :P haha, hvordan er kvaliteten på Squieren i forhold til Fenderen? Tanken om å Relice en Squier, modde den med alle de delene jeg liker best har slått meg mange ganger, men har aldri kommet så langt... Hvis jeg en gang gjør det, skal den ihvertfall være i enten Fiesta red, eller mint grønn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den warmothen var også skikkelig kul, forsåvidt Fenderen også. Og Hagstrømen. Og ibanezen også :P haha, hvordan er kvaliteten på Squieren i forhold til Fenderen? Tanken om å Relice en Squier, modde den med alle de delene jeg liker best har slått meg mange ganger, men har aldri kommet så langt... Hvis jeg en gang gjør det, skal den ihvertfall være i enten Fiesta red, eller mint grønn ;)

Den røde fenderen brukes så og si ikke. Har aldri blitt komfortabel med den. FR`en som sitter på er ikke spesielt imponerende. Det ligger an til totalrenovering på den. Sqiueren ble kjøpt inn for å lage en delegitar. Orginalt var den ikke spesielt imponerende, men nå er den helt suveren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

det går helt fint det ja:) ikke så sinnsykt høyt i grunn, har gain på kl 13 og volum på kl 15 på dirt kanalen uten at det blåser bort de andre.

Men ikke loudere enn andre gitaristen sin Mesa Rectoverb og Mesa 412 kabinett. hadde han spilt på samme levels hadde vi blødd tror jeg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Mye flott utstyr folk har :)

Har endelig fått overtalt min bedre halvdel til å få alt "skrote" (som ho kaller det) mitt i stua :D DEILI!!

Gitarer:

- Ibanez Prestige (2006 mod, med Blackouts)
- Ibanez RG 470 (1990 mod stock)
- Ibanez RG 320 (Scalloped)
- Gibson Traditonal (
APH-2 Alnico pickups)
- Takamine EF261S AN
- Epiphone 1275
- Walden (hytte gitar)

Amps:

- Marshall SL-5
- Marshall AFD
- Carvin Legacy 3 (venter enda på kabinette)

post-11967-0-10200700-1374082249_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye flott utstyr folk har :)

Har endelig fått overtalt min bedre halvdel til å få alt "skrote" (som ho kaller det) mitt i stua :D DEILI!!

Gitarer:

- Ibanez Prestige (2006 mod, med Blackouts)

- Ibanez RG 470 (1990 mod stock)

- Ibanez RG 320 (Scalloped)

- Gibson Traditonal (APH-2 Alnico pickups)

- Takamine EF261S AN

- Epiphone 1275

- Walden (hytte gitar)

Amps:

- Marshall SL-5

- Marshall AFD

- Carvin Legacy 3 (venter enda på kabinette)

Slik kan godt stua mi også få lov til å se ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.