Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis frem kosekroken din!


kis32

Anbefalte innlegg

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="MartheyG" data-cid="618287" data-time="1360186071" data-date="I går, 22:27"><p>

<br />

Fortell mer, hva er de tre første gitarene fra venstre for noe? </p></blockquote>

En Kay les paul sak, Squier strat fra 90-tallet som jeg har endra litt, og en squier duo sonic..eller om du tenkte på den i hjørnet,så er den en kamerat sin, og jeg tror det er en musima (?)

Den hvite er ibanez orm ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

For første gang på lenge var gitarene mine samlet på ett og samme sted (kontoret for de som måtte lure):

Gitarer_zps21e83763.jpg

Fra venstre:

Fender Contemporary Telecaster, Japan, 1985

Epiphone G-400, Korea (Samick), 1997

Ibanez Model 326, Japan, ca. 1973

Furch s-42 SF, Tsjekkia, 2009

Telecasteren, Ibanzen og Furchen blir nok værende hos meg til endetiden, mens jeg er litt sugen på å bytte ut Epiphonen med en Gibson SG. Samtidig er det utrolig god kvalitet på akkurat denne Epiphonen, så jeg usikker på om det egentlig er noe poeng i å bytte den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her er det jeg plager fingertuppene med for tiden:

t_2013328_DSC_0019.jpg

Den ene multieffektpedalen venter på litt fiks (noen som har mekket en Vox Tonelab EX?). VOX-forsterkeren til høyre skal byttes ut med en liten rør-amp, og den røde Dot-en muligens med en Tele med hømbøkker, ellers er jeg ganske fornøyd.

Endret av toralfsan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.