Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis frem kosekroken din!


kis32

Anbefalte innlegg

IMAGE_3D3D201A-01CE-4AAA-9C14-C2CA296EF0

Dårlig med krok her i gården, så da får vi ta i bruk sofaen...!

Ikke min kopp med kaffe alt som var der, men steike jeg respekterer smaken din for kvalitet!

Og ikke minst for at du nettopp har fått halvparten av gjengen her inne til krabbe inn i et mørkt hjørne og grine seg inn i natta. Sikt får man en liker for!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de fleste sparepengene har vel gått til gitar de siste 15 årene! Det verste av alt er at alt står ubrukt, da jeg har hatt senebetennelse i over et år.. Spørs om det ikke blir et skikkelig garasjesalg etter hvert, det er vel mer fornuftig å bruke pengene på bolig enn å la de stå i noen gitarer som bare støver ned.

Gitarene er forresten: Fano JM6, Fender amstd tele (rs kit, fralin blues specials, callaham hardware), fender cs ´52 tele, fender cs ´60 strat, fender amstd strat (texas specials og lollar imperial), fender cs ´60 strat john cruz masterbuilt, gibson cs lp cr8, gibson cs sg standard reissue, tyler studio elite hd, ta short t, prs mccarty.

Har hatt en del TA, Tyler, Suhr og PRS de siste årene, så jeg syns det er artig å vende nesa tilbake til Gibson og Fender igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.