Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt prosjekt - bjørkegitar


Anbefalte innlegg

Tusen takk! Det kommer lakk og plekterbrett etter hvert, men jeg liker den upretensiøse looken av IKEA også :) Dette gikk jo over all forventning, hadde ikke forventet et såpass spillbart instrument på første forsøk, men det skal ikke mye justering til for å få noe jeg kan bruke live også. Jeg ble imponert over lyden i disse pickupene, og så langt veldig fornøyd med lyden i gitaren generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Tror de har billige 40mm benkeplater på Bauhaus også når jeg tenker etter. Har lurt på å lage meg en "telemaster", og det er jo en hardtail (telemaster hardware). Kanskje jeg skal vurdere en slik plate selv. Blir jo i det minste såpass billig at det ikke er noe stress om det ikke blir vellykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 38 mm, ja. Original RD er vel et par mm tykkere, men ikke noe avgjørende.

Det er litt mindre nervepirrende å raspe og frese i benkeplate enn i "skikkelig" (dyrt) tre, og bare det kan være en fordel. Sjekk med bekjente som har pusset opp kjøkkenet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.