Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Roger Waters - The Wall Live 2011


bonsaxen

Anbefalte innlegg

Dave Kilminister heter han, og er flink til å kopiere Gilmour :)

Ahh, Kilminster ja....har jammet mye med ham B)

Forhåpentligvis(for dere), så spiller de høyere enn da jeg så dem i Stavanger.......det var tamme greier gitt. Lydnivået var så lavt at jeg kunne bruke" innestemmen" når jeg snakket til kompiser, og det var rett ved siden av mixeteltet :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så litt bilder på diverse nettsteder. Er det så at han bruker Pink floyds skjerm fra pulse? Hvor mange runde skjermer med lyskastere rundt finnes det? Og er man så sint på pf at man lager en ny, bare på trass? Steike, så ironisk det er om Roger Waters bruker skjermen fra Pulse på turne, selv om han, etter hva folk sier, hater resten av pink floyd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så at han bruker Pink floyds skjerm fra pulse? Hvor mange runde skjermer med lyskastere rundt finnes det?

Det er mange av de samme folka som er involvert i produksjonen nå som det var under Pulse-turneen. Dessuten hadde de rund skjerm med lyskastere også på den originale oppsetningen for 30 år siden:

16964.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, så ironisk det er om Roger Waters bruker skjermen fra Pulse på turne, selv om han, etter hva folk sier, hater resten av pink floyd??

De hater hverandre ikke, men det er først og fremst Gilmour som ikke er veldig villig til å samarbeide med Waters. Og jeg kan forstå han. Men drit i det, i dag skal jeg på årets musikkbegivenhet, the show must go on!!

edit : Gilmour kommer i kveld!:

www.dagbladet.no/../gilmour-feirer-1.mai-i-norge

www.bt.no/../gilmour-inntar-telenor-arena

Endret av davidsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen ikke syntes at konserten var terningkast 7, aner ikke jeg hva dere forventet... Det er jo et kunstverk uten sidestykke!

Det må da vært lov å snakke om den med beina fortsatt på planeten, uten at man skal bli sett på som gal. Del to greier ike å følge opp del 1. Det blir for drøyt mot slutten for alle andre enn spesielt interesserte og jeg er spesielt interessert. Og jeg syntes som sagt at den musikalske fremførelsen av noen av låtene ikke er til terningkast 7. Var faktisk også litt skuffet over lydbilde til bandet. Så totalt sett skal jeg strekke meg til terningkast 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, når man drar på en framføring av the wall og blir skuffet fordi siste del ikke leverer på samme måte som første, har man misforstått det med en framføring av et konseptalbum. Han kunne selvsagt dratt på med et par låter fra de andre albumene for å blidgjøre hits-fans, men da blir jo symbolikken og meningen med å framføre the wall borte. Andre del av konserten er jo andre del av the wall så hva forventer folk seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.