Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Roger Waters - The Wall Live 2011


bonsaxen

Anbefalte innlegg

Hadde opprinnelig billetter til den første konserten, men da jeg fikk tilbud om premium tickets til ekstrakonserten, så benyttet jeg meg av det tilbudet isteden. Så for min del, så håper jeg virkelig ikke at Gilmour dukker opp på den første konserten ;) (Waters selv har i et intervju bortimot bekreftet at Gilmour stiller på en av europakonsertene under Comfortably Numb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg dør hvis han kommer 1. mai da jeg er der.

Da er vi to :) Virkelig en drøm å få se David Gilmour live en eller annen gang! Får håpe han drar på en turne igjen, selv om sannsynligheten for at han kommer til Norge er liten, da han er litt sær på plassene han spiller på.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Gilmour kommer så blir det nok helt kaos i publikum. Det hadde vært så jævlig kult!

Men er nok litt usannsynlig at han kommer i Norge, tror jeg.

Gaaahhh, gleder meg som en liten unge nå!

Har hørt gjennom Is There Anybody Out There? - Live albumet, flere ganger i uka nå! Gaaahhh...

Endret av OssyVezzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk følgende mail nettopp fra Live Nation:

Begge showene i Telenor Arena 30. april og 1. mai har i lang tid vært utsolgt. Nå er imildertid de siste detaljene

rundt produksjonen klar, og vi har funnet ut at vi kan legge ut noen ekstra billetter i prisnivå 2 (kr 1.000,-).

Som medlem av Mitt Live Nation gir vi deg denne nyheten først! Men vær rask, denne nyheten kommer til å spre seg som ild i tørt gress!

Billettene blir lagt ut for salg i dag kl 14.00!

Så fra og med klokka 14:00 er det mulig å raske til seg de siste billettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.