Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Roger Waters - The Wall Live 2011


bonsaxen

Anbefalte innlegg

Så The Wall i Berlin 1990, der hadde han med seg Rick Danko, Levon Helm og Garth Hudson fra The Band, The Hooters, Van Morrison, Sinéad O'Connor, Cyndi Lauper, Marianne Faithfull, Scorpions, Joni Mitchell, Paul Carrack, Thomas Dolby og Bryan Adams. Jeg var en av de 250.000 som hadde kjøpt billett. Fy flate for et show, men litt dårligt lydbilde.

Husker bus sjåføren som kjørte oss derned ba folk om å slutte med å røyke snuble urter for han så snart ikke veien lengere. :lol:

Har t-shirten jeg kjøpte der ennå.

/Lars

Endret av Larsya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tør vi håpe på en Pink Floyd avslutningsturne? Jeg tør å håpe, men realisten i meg tror nok griser flyr utenfor Pink Floyd-konsert før dette skjer..

Med tanke på At Richard Wright er død, så tror jeg du kan se langt etter det. Men... Er det nå jeg skal si at jeg var på Live8 og så gutta spille sammen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på At Richard Wright er død, så tror jeg du kan se langt etter det. Men... Er det nå jeg skal si at jeg var på Live8 og så gutta spille sammen? :P

Måtte ha vært en ut-av-kroppen-opplevelse :) Husker hvor stort det var bare å se det live på tv!

Som sagt, jeg tviler...Men, jeg håper likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Roger Waters og David Gilmour endelig har funnet hverandre igjen er i grunnen nok for meg. Skulle det føre til et samarbeid mellom de to, og kanskje Nick Mason, ville det vært fantastisk, men bare det å se at de tidligere så bitre fiendene har klart å begrave stridsøksen etter så mange år med regelrett hat gir meg en diger klump i halsen.

Fantastisk klipp med Waters/ Gilmour, og det viser at de fortsatt har det i seg....og vel så det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Versjon med bra lyd! :D

Fy faan!!! Den satt!!! Gitaren til Gilmour var vistnok ikke helt stemt denne kvelden, men fy faan så godt å se dem sammen igjen!!! For en fantastisk gitarist! Håper de kan finne på noe sammen, ikke nødvendigvis som Pink Floyd, men "noe".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.