Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Roger Waters - The Wall Live 2011


bonsaxen

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk som antydet ikke billetter. Noen som har en formening om det er best å prøve å skaffe billetter på finn.no e.l. nå, så fort som mulig, eller vente litt til billettene ikke blir solgt til blodpris (hvis det er tilfellet i øyeblikket så klart?). Da billettene til Metallica-konserten i vår ble lagt ut, ble de jo revet bort fort og mange fikk ikke billett etc., men som konserten nærmet seg dukket det jo opp nok av billetter på finn osv...?

Endret av Mortius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ønske at det blir på høyde med Berlin-showet!

Og håper de åpner med det random bandet! :D

Sikkert ikke veldig sansynlig, men man kan alltids håpe :P

Kikker på Berlin-showet nå..Fantastisk! Får kjempehøye forventninger, men la oss håpe at vi slipper han duden på "gitarkeyboard" under soloen på Another Brick In The Wall (Part II) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke sånn. Det blir nok mer som de orgiginale showene, som er en konsert med en vegg som blir bygd.

Ikke det at det er ille! :D

Absolutt ikke ille det! Har også hørt ryktene om at David Gilmour skal joine på Comfortably Numb, og det gjør meg ikke mindre spent....selv om det er 99% sjanse for at det neppe kommer til å skje...Sjansen er vel større for å få se flygende griser ;) Skulle det derimot skje, så regner jeg med at jeg svimer av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.