Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Roger Waters - The Wall Live 2011


bonsaxen

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal på konserten i ettermiddag jeg også, og gleder meg STORT! Men tror nok ikke Gilmour kommer i dag - jeg har også fått billetter til O2 showet den 10. mai i London, og han som ga meg billetten sier han vet at Mr G skal stille den kvelden... Har planer om å plukke opp en Gilmour Relic i London og få han til å signere:) Hadde jo vært litt fett, selv om jeg syntes det er litt pinlig å be om autografer.

Var å kikket på Youtube i går på noen av de siste konsertene Waters har hatt, og til tross for at jeg mener Gilmour er verdens beste og mest unike gitarist så må jeg innrømme at han som spiller med Waters er syyykt bra. Lukker man øynene så spilte han nesten tone for tone fra albumet perfekt. Blir nok litt luftgitar i kveld, ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å kikket på Youtube i går på noen av de siste konsertene Waters har hatt, og til tross for at jeg mener Gilmour er verdens beste og mest unike gitarist så må jeg innrømme at han som spiller med Waters er syyykt bra. Lukker man øynene så spilte han nesten tone for tone fra albumet perfekt. Blir nok litt luftgitar i kveld, ja:)

Dave Kilminister heter han, og er flink til å kopiere Gilmour :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.