Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

AMP til 5-7000


Anbefalte innlegg

hei!

ser etter en brukbar amp til rundt 5 til 7 tusen kroner, dette skal være en kombo.

jeg lurer da på om noen som har litt erfaring vet om det er noe jeg bør unngå i dette prissegmentet?

har hørt at marshall sine i denne klassen skal være ganske bedritne, og at vox f.eks skal være ok.

kan godt være brukt.

takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

100% klar over det. men de er sinnsykt allsidige og sinnsykt bra lyd, til alt. alle burde ha prøvd en :) var frelst etter 5-10 min har spilt må mye dyre kule amper. nå er jo prisen skrudd ned maaaange hakk og :) koster 5700 på 4sound det er jo en kanonpris etter min smak :) jobber ikke i 4sound om d virka sån :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marshall i dette segmentet er... vel... bedre enn på mange år.

Nå skryter mange av Haze15 (Haze40 er ikke så mye å skryte av) og Class 5 som du glatt får for denne pengen.

I tillegg så kan du se etter brukte krem-marshall's i denne prisklassen... (Er en heldig så får enn en Vintage Modern 50W combo i det øvre sjiktet der).

Men ellers, så henger jeg også en knapp på en god Fender-amp. I motsetning til Marshall, så har disse en god clean-sound og det er lettere å farge til en god overdrive i etterkant.

Den som lager en pedal som gir Marshall en herlig, varme cleantone... vel... den pedalen kommer til å selge ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det, men må jo være lov å komme med forslag og preferanser som er i den prisklassen likevel :P

Jeg har ikke hatt store problemer med å få skikkelig bright og digg cleans med Marshall. Selv med en del vreng, så har noen Marshall-forsterkere spilt ganske greit clean dersom man skrur ned output på gitaren. Men skjønner hva du mener selvsagt =p

Vintage Modern er en god forsterker, imo. Føler at mange ikke liker den, men jeg har kost meg hver gang jeg har prøvd den. Veldig kremete, men ikke for moderne vreng. Og de virker også greit stuevennlig til å være rørforsterkere på 50w.

Vurderer selv å skaffe meg en sånn og selge Fireballen fordi jeg har lyst på en mildere amp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.