Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tyler gitarer


Debris

Anbefalte innlegg

  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Velger å leve lykkelig uvitende da gitarene ikke ser ut i måneskinn! :lol:

Du kommer til å glemme hvordan den ser ut og ikke bry deg hvis du prøver en ;)

Jeg synes Tyler ser mye fetere ut en det meste Fender, men det er muligens for at jeg er litt lei det ultratradisjonelle og, har kun en gitar igjen med

tradisjonel Fender headstock og nå tar jeg meg selv i å tenke at den er styggere enn Tyler sin! It`s a mad world :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er en Edwards noe mindre verdig Les Paul-navnet enn de derre greiene med feil headstock som Gibson pusher til konfirmanter?

Og hvor mange «superstrats» er det som er akkurat det - Supre Strats?

Forøvrig latterlig dritfet finish på den Metalbrain posta bilde av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så klarer jeg overhodet ikke synet av den headstocken, så jeg kommer nok ikke til å skaffe meg en. Uansett hvor god den måtte være. Nå har jeg prøvd noen, og jeg likte heldigvis ikke stoffet han behandler halsen med B) Litt som størkna.....ettellerannet. Kornete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, og det var nettopp derfor jeg stilte et par særdeles ENKLE spørsmål.

Spørsmålet er vel hvorfor noen skal måtte rettferdigjøre et gitarkjøp ovenfor en som opplagt aldri vil forstå argumentene ?

Eller er det bare jeg som er litt forutinntatt i forhold til hvem du er som forumist kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha gitarnorge har fått en ny kranglepetter med 25 poster!

Uff, dette bar galt av sted. Jeg var selvfølgelig ikke klar over at de som bare har 25 innlegg må innhente klarsignal

fra deg før man poster sine meninger. Middelmådige fordømmer jo som regel alt som overstiger deres knøttlille fatteevne.

Og når sant skal sies, så vil jeg jo egentlig ikke være medlem av en forening som VIL ha folk som meg som medlemmer.

Det blir fort for kjedelig.

Hail to Tyler, nok en 'powerstrat-kopi'.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyler er utrolig bra gitarer, uten tvil på høyde med både Suhr, Tom Anderson og Ruokangas når det gjelder Strat-type gitarer. Jeg er ikke en stor fan av Black Schmear, jeg foretrekker Burning Water eller mer tradisjonelle farger, men det generelle designet på gitarene deres er et jeg er stor fan av. De klarer å blande tradisjonell design med litt crazy elementer som gjør at gitarene får en unik look.

Selv om Schmear ikke er blant favorittene så gjør denne at buksene til Yngtchie føles trangere enn vanlig:

Picture041.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette bar galt av sted. Jeg var selvfølgelig ikke klar over at de som bare har 25 innlegg må innhente klarsignal

fra deg før man poster sine meninger. Middelmådige fordømmer jo som regel alt som overstiger deres knøttlille fatteevne.

Og når sant skal sies, så vil jeg jo egentlig ikke være medlem av en forening som VIL ha folk som meg som medlemmer.

Det blir fort for kjedelig.

Hail to Tyler, nok en 'powerstrat-kopi'.

:)

haha så gøy :D morsomt at du går på personangrep, godt trekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.