Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kan ikke stemme...


doph

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20784367

Er dette en original Gibson les paul custom?

Jeg sjekka serienr, og jeg fikk opp at gitaren var laget i USA den 19 juni, 2005...

Står ingenting om at det ER en original, men den så jo vannvittig bra ut...

Men den burde kanskje hatt en gibson custom shop kasse?

Uansett, jeg har ikke bruk for en les paul custom til.... men dette må da kanskje være et røverkjøp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke ekte, nei. Mangler Custom Shop-logoen til Gibson på baksiden. Serienummeret er fucka. Pluss at den ser helt jævlig ut

Ser helt jævlig ut??

Er ganske overbevist om at denne er fake, men jeg synes ikke det er lett å se!

Kan du (eller andre) fortelle hva som ser galt ut på denne gitaren i forhold til en ekte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke sagt replica, men kopi. Dette er nok sannsynligvis en kinesisk Gibsun. Selger har alt på det tørre da han som flere har nevnt, ikke sier et eneste ord om at dette er en original Gibson. Tror dere ikke det ville ha stått Gibson Les Custom i overskrifta hvis det hadde vært det? Og hvem selger, ærlig talt, en original LP Custom for 5 laken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger sier ikke med et eneste ord at det er en Gibson.

Et godt poeng. Selger har lagt den ut som en 'Iron Cross-gitar' og ingen 'Gibson Les Paul Custom - Iron Cross Hetfield' (eller hva den nå heter hos Gibson) - ergo er nok selger klar over at dette ikke er noen Gibson-gitar. Siden selger ikke påstår at det er en Gibson-gitar er det ingenting å arrestere han for.

Sjekk headstocken. Om dette er en Gibson måtte gutta som styrte maskinene denne dagen ha stått opp med feil bein. Dimensjonene på headstocken er feil. Innsvingen på sidene ved stemmeskruene minner om en Epiphone-headstock.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.