Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Freak Guitar Camp 2010


The Euphor

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare husk at registreringen starter 1. februar, og når det er fullt er det fullt. Rundt 25-30 plasser hver uke. :)

Når er det betalinsfrist da? Jeg ble jo lovet plass av mannen selv =p Trengte bare sende mail. Men har ikke såpass med penger til overs på en god stund enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaling skjer på campen, med andre ord god tid til å spare opp noen kroner. :)

Bassister får også være med. Har bare sett en bassist der, med 6-strenger. Han holdt godt følge med resten. Dog, det meste er jo gitarmelodier som du evt må spille på bass. Hadde fint besøk av Jonas Hellborg sist jeg var der - absolutt noe for en bassist. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg knaske litt på, hadde jo sikkert vært UTROLIG artig. Hvis jeg skal over, kjører jeg sikkert og da kan 3-4 stk sitte på. Om noen fra Bergen skal da. Det jeg lurer på er om det er noe sted for folk som hovedsaklig liker progressiv 70's rock, blues, samt litt jazz og country.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaling skjer på campen, med andre ord god tid til å spare opp noen kroner. :)

Bassister får også være med. Har bare sett en bassist der, med 6-strenger. Han holdt godt følge med resten. Dog, det meste er jo gitarmelodier som du evt må spille på bass. Hadde fint besøk av Jonas Hellborg sist jeg var der - absolutt noe for en bassist. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. februar er første dagen i februar, derfor jeg regner med at en oppdatering vil skje da. Baserer det på erfaring, da jeg har vært med på campen tre ganger før. Det kan være at ingenting blir sagt eller postet før 2. februar. De som er ivrige etter å melde seg på sjekker gjerne flere ganger daglig, om de er som meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.