Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Freak Guitar Camp 2010


The Euphor

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt off-topic, men: Grunnen til at bånda er formet sånn er at alle tonene visstnok skal bli rene. Spiller du en a-akkord på en vanlig gitar er det egentlig ikke rent, men med slike bånd skal forholdene bli riktige slik at a-akkorden blir ren. Virker forholdsvis unødvendig etter min mening, kan ikke være mange som har øre til å høre at en a-akkord på en vanlig gitar er sur, med mindre den er ustemt selvfølgelig..

Hmm.... er vel littegranne OT å dra dette videre, men kan man gjøre bends på en slik gitar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hmm.... er vel littegranne OT å dra dette videre, men kan man gjøre bends på en slik gitar?

Ja, du merker ikke forskjell når du spiller. Med mindre du har en ekstrem variant med flere bånd enn normalt.

Jeg er nesten klar for avgang!

Husk innesko! Om det blir regn er det anbefalt å bytte sko om man er ute og trasker litt. Har du smekker rumpe kan det være lurt med noe å sitte på også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg ikke er misunnelig i det hele tatt. Noe så kjedelig, å spille gitar i mange dager sammenhengende! Nei, takke meg til.

Når det ser sagt, håper jeg noen tar seg tid til å ta noen bilder og skrive en rapport om oppholdet. Kankskje blogfunksjonen på forumet er en snasen sak å bruke til dette. Aner jo ikke om det er nett der inne i de dype svenske skoger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er campen overstått, bil og mann holdt helt hjem. :)

Litt "tom" akkurat nå, men det har vært nok en morsom camp. Årets gjest for vår uke var Christoph Godin. Meget fornuftig gitarist med mye fornuftig å bidra med. Vet ikke om vi tok så veldig mye bilder, jeg tok bare noen veldig få, men om det dukker opp noen kan de sikkert deles - avhenger av innhold. Visse ting bør ikke spres for mye. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.