Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Teiteste skaden du har på gitaren?


Noerart

Anbefalte innlegg

var på "turne" med bandet i USA, og da vi var i forth worth dro vi innom en western clothing store.. der kjøpte jeg et belte.. likt som denne duuden her bruker:

stevie-ray-vaughan-1.jpg

VEEELDIG LUURT!!

som dere ser, er ikke gitaren til srv den mest velbevarte gitaren verden har sett..

da jeg spilte konsert for noen dager siden med beltet på meg.. skulle jeg leke litt hendrix og lot følelsene slippe løs på "Little Wing". :rolleyes:

det var ikke bra. fikk noen stygge sår bak på gitaren.. <_<

Endret av Thorris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har mista den ene straten min i flisgulvet et par-tre ganger, vurderer å investere i straplocks.. :P

Det verste er ikke at den har litt skrammer (ser jo fett ut), men lakken er jo helt sykt tykk..

resized1.jpg?t=1258048979

hva slags strat er det?? merkelig lakk, minner meg litt om de behringerne vi hadde på skolen år tilbake :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på "turne" med bandet i USA, og da vi var i forth worth dro vi innom en western clothing store.. der kjøpte jeg et belte.. likt som denne duuden her bruker:

stevie-ray-vaughan-1.jpg

VEEELDIG LUURT!!

som dere ser, er ikke gitaren til srv den mest velbevarte gitaren verden har sett..

da jeg spilte konsert for noen dager siden med beltet på meg.. skulle jeg leke litt hendrix og lot følelsene slippe løs på "Little Wing". :rolleyes:

det var ikke bra. fikk noen stygge sår bak på gitaren.. <_<

Det skal være litt beltemerker på baksida vettu! Jeg bruker patronbelte når vi har konsert, da kan du jo bare tenke deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg spilte konsert for noen dager siden med beltet på meg.. skulle jeg leke litt hendrix og lot følelsene slippe løs på "Little Wing". :rolleyes:

det var ikke bra. fikk noen stygge sår bak på gitaren.. <_<

Battle scars er bare kult - untatt når man skal prøve å selge gitaren videre (man kan jo si at det er en relic :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags strat er det?? merkelig lakk, minner meg litt om de behringerne vi hadde på skolen år tilbake :P

Det der er nok det du finner på omtrent alt det står Fender på. God gammeldags plastlakk.. Dessverre også benyttet under den "tynne nitro lakken" på de fleste modeller. Fender er samlebånds gitarer vet du :) Enkle løsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Battle scars er bare kult - untatt når man skal prøve å selge gitaren videre (man kan jo si at det er en relic :P )

skal aldri selge det som er hovedgitaren min nå! den er bare såååå behagelig!

Det der er nok det du finner på omtrent alt det står Fender på. God gammeldags plastlakk.. Dessverre også benyttet under den "tynne nitro lakken" på de fleste modeller. Fender er samlebånds gitarer vet du :) Enkle løsninger.

ossen er lakken på custom shop?? samme som før i tia (da folk hadde hår i rævva)?

Endret av Thorris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.