Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Teiteste skaden du har på gitaren?


Noerart

Anbefalte innlegg

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var på en butikk der jeg skulle kjøpe en Fender SRV for 6000 kr, eller 1200 dollar som var ca på 5 kroner dollaren for 1 år siden :)

Men idet tullingen skal legge den i kofferten, presterer han i å lage et litt mindre synlig kutt under kroppen bakpå, så jeg fikk den for en tusenlapp mindre :D

Les paulen min har stort sett aldri blitt utsatt for vold, eneste en gitarlærer som presterer i å smelle den i taket rett før jeg går ut på scenen.. Heldigvis ingen hakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

St[r det ikke som regel i bruksanvisningen at man ikke skal ha gitarer med nitrolakk p[ dem?

Ingen av mine 5 stativer har kommet med brukerveiledning.

Kan tenkes at dem ikke er laget i USA ;-)

Det ene stativer har en klisterlapp med bilde av hvordan det skal monteres.

Men, jeg vet om dette problemet. Samme gjør stativprodusentene.

Så hvor f@$@£$€@ kan dem ikke bare bruke en annen plast/gummi type

som ikke ødelegger enkelte objekteter som skal plaseres i stativet.

/...TEIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja siden dette er tråden for pinlige innrømelser:

Sto på gutterommet å øvde en dag for lenge lenge siden og fant plutselig ut at jeg skulle ta en Malmsteen å slenge gitaren (en kliss ny Peavey Vandenberg som kosta en formue den gangen) over skulderen. Hadde straplocks så jeg tenkte det skulle gå greit. FEIL! Gitaren dro fint over skulderen, skruen til straplocken forsvant ut og gitaren smalt i gulve front først, skled gjennom hele rommet før headstocken smalt i veggen etterfult av en evighet av pinlig stillhet. Hmmmmm not my proudest moment.

Ellers har ofte inntak av øl en tendens i å ende i div. gitarkasting. Smalt Tyler'en i betongtaket på en øving for et par år siden. Neppe noen god ide det heller, men sånt skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.