Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye gitarmodeller


Sortulv

Anbefalte innlegg

Godt å høre at selv Dean Z selv er misfornøyd med de gamle Dean-gitarene. :P

Har ikke vært noe glad i dem og valgt å ikke ta dem inn i sjappa vår på tross av litt etterspørsel, men har veldig bra tro på DBZ. Det lille jeg har hørt har vært positivt, og jeg tror du kommer til å gjøre det bra med salg av DBZ-gitarene. Ta turen innom oss når du er nedover en gang sånn som vi prata om, så prater vi litt gitar, og hører litt på hva vi får ut av dem på skikkelige forsterkere :D

Får også håpe for din del de er flinke med leveringstider, priser og rutiner tilknyttet det. Det er en verden av forskjell mellom de forskjellige merkene og importørene, og det har mye å si for om det selger mye eller nesten ingen ting. Lykke til! :D

Jeg skal til Oslo om et par uker - ikke usannsynlig at jeg tar en tur innom dere da (om jeg får tid - kombinert barnefri weekendtur med kona og 40 års dag for en kompis). Blir uten gitarer denne gangen da - man hadde vært hyggelig å møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare for å ta opp Lp'er igjen:P Lp med FR er helt greit det, men hadde aldri vurdert det på min :P Det verse er Lp'er med Bigsby! :o utrolig stygt! :o Brent hinds(ellernoe, i mastodon) brukte en på metallica konserten, men hans bigsby var mindre enn de vanlige, så så ikke helt på tryne ut :P

De DBZ gitarene var råe! :o likte best den matt svarte "birds of prey" :) Hvor mye må man punge ut for en sånn'a? :D Skal vurdere DBZ ved neste gitar kjøp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ta opp Lp'er igjen:P Lp med FR er helt greit det, men hadde aldri vurdert det på min :P Det verse er Lp'er med Bigsby! :o utrolig stygt! :o Brent hinds(ellernoe, i mastodon) brukte en på metallica konserten, men hans bigsby var mindre enn de vanlige, så så ikke helt på tryne ut :P

De DBZ gitarene var råe! :o likte best den matt svarte "birds of prey" :) Hvor mye må man punge ut for en sånn'a? :D Skal vurdere DBZ ved neste gitar kjøp! :D

LP Med Bigsby er jo lekkert, hva ere du babler om ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.gibson.com/en-us/Lifestyle/Feat...d-disciple-819/

Hvor ny denne er vet jeg ikke, men fikk nyhetsbrev fra Gibson/Epiphone om den idag, så.

Vet ikke hva jeg skal si om designen på denne

Vet ikke helt hva jeg skal si, jeg heller...

Sikkert original, men ikke akkurat det jeg ville gått for :unsure:

Og hvor ny den er...aner ikke, men den siden der (på Gibsons hjemmeside) ble jo tydeligvis skrevet 08.19.2009?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.