Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye gitarmodeller


Sortulv

Anbefalte innlegg

Ja, jeg skjønner godt hva du mener. Det er jo samme greia med meg, når jeg skal kjøpe gitar vil jeg helst ha noe klassisk som en Soloist som ble funnet opp for 20 år sida, og Robot Les Paul har jeg vel heller ikke sansen for... Gitaren kan jeg fint stemme selv, ved hjelp av øret, nemlig ^_^

Men det hadde helt klart vært spennende om det skjedde litt mer der på gitarfronten...

Jeg har en Robot LP, og digger den. Kan iallefall si at jeg ikke kjøpte den for at den stemmer seg selv, for det klarer jeg også utmerket selv. Det som tiltrakk meg, er muligheten til å stemme gitaren i f.eks åpen G for å spille noe Stones, for så å stemme gitaren i Eb for å spille noe Guns N' Roses etterpå. Hver stemming tar ca 10-15 sekunder, så er det bare å fleske til med hva man skulle ønske. Er man ikke fornøyd med de forhåndsinnstillte tuningene, kan man stemme gitaren selv i den tuning man ønsker, for deretter å lagre oppsettet. Dette var iallefall min grunn til å kjøpe gitaren.

Har da de andre gitarene mine som jeg kan stemme så mye jeg vil på ;) Men for all del, hver sin lyst..Skulle gjerne hatt meg en R4 Les paul selv jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, får de inn om en måneds tid tenker/håper jeg. Dean Zelinsky slutta jo i Dean bl.a. fordi han ikke var happy med kvaliteten på Dean og ville lage gitarer av god kvalitet B)

Tøft! Det betyr at disse gitarene må være bedre enn Dean. B)

bare litt logikk liksom

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft! Det betyr at disse gitarene må være bedre enn Dean. B)

bare litt logikk liksom

Det er en naturlig sluttning å dra det der ja :)

Har lest forumposter og reviews av folk som har testet gitarene på NAMM og ellers fått kloa i noen tidlige eksemplarer - og de får veldig gode skussmål, selv de billigste. Skal bli skikkelig artig å få inn og teste ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en naturlig sluttning å dra det der ja :)

Har lest forumposter og reviews av folk som har testet gitarene på NAMM og ellers fått kloa i noen tidlige eksemplarer - og de får veldig gode skussmål, selv de billigste. Skal bli skikkelig artig å få inn og teste ja :)

Jeg kan nesten ikke vente med å få se en av dem "face to face". Bare dumt jeg ikke befinner meg i norge...

Nærmeste gitarsjappa her vurderer å ta inn et par DBZ, da. Håper de gjør det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dean Zelinsky slutta jo i Dean bl.a. fordi han ikke var happy med kvaliteten på Dean og ville lage gitarer av god kvalitet

Godt å høre at selv Dean Z selv er misfornøyd med de gamle Dean-gitarene. :P

Har ikke vært noe glad i dem og valgt å ikke ta dem inn i sjappa vår på tross av litt etterspørsel, men har veldig bra tro på DBZ. Det lille jeg har hørt har vært positivt, og jeg tror du kommer til å gjøre det bra med salg av DBZ-gitarene. Ta turen innom oss når du er nedover en gang sånn som vi prata om, så prater vi litt gitar, og hører litt på hva vi får ut av dem på skikkelige forsterkere :D

Får også håpe for din del de er flinke med leveringstider, priser og rutiner tilknyttet det. Det er en verden av forskjell mellom de forskjellige merkene og importørene, og det har mye å si for om det selger mye eller nesten ingen ting. Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.