Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vurderer innkjøp av ny amp


Boffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe. Er mest av plasshensyn. Jeg er jævla fornøyd med Rivera-kabinettet mitt, men jeg skal bo på 10 kvadrat fremover, så det tar litt mye plass :(

Sucker! 52m2 her!

Hvem sa at Engl sin cleanlyd låter bra? Det er iaffal det motsatte av det som er sant. Vrengen låter kukk den og forsåvidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sucker! 52m2 her!

Hvem sa at Engl sin cleanlyd låter bra? Det er iaffal det motsatte av det som er sant. Vrengen låter kukk den og forsåvidt.

Er ikke alle som har råd til å leie privat, vet du. Satser på parleilighet så fort vi har nok studieansienitet.

Kan ikke uttale meg om Engl, annet enn at jeg har inntrykk av at det låter veldig "hi-fi", som ikke nødvendigvis er positivt, IMO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man skal ha en amp som klarer det meste, da kan jo rack være en ide ?

Da kan man jo selv velge hvilke deler som passer for sin smak. Jeg prøvde det meste når jeg var ute etter min lyd, og det endte opp med rack. Fungerer fint når man kan velge og vrake på bruktmarkedet...

Prøvde alt fra Diezel, via Engl og Bogner til Soldano, men det var ikke helt min greie om du skjønner. I rack kan en velge forskjellige "merker" om man vil =)

Vet ikke om det blir den mest prisgunstige løsningen, men du verden, det låter bra når man får det som man vil =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i bunn og grunn ute etter en god metalamp, men nevnte bare at det ikke er gæli om den er allsidig heller. For øyeblikket (etter å ha sett utallige mengder videoklipp og diverse lydklipp) er det 6505/5150 som høres kulest ut for min del. Har også vurdert Bugera 6260/6262, men jeg er litt redd etter alle skrekkhistoriene, og jeg vil ha en amp jeg ikke trenger å måtte bry meg om når det gjelder noe annet enn et rørlig årskift. I tillegg så synes jeg lyden på 6505 var noe bedre på vreng.

Uansett, dette betyr ikke at jeg har bestemt meg for noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i bunn og grunn ute etter en god metalamp, men nevnte bare at det ikke er gæli om den er allsidig heller. For øyeblikket (etter å ha sett utallige mengder videoklipp og diverse lydklipp) er det 6505/5150 som høres kulest ut for min del. Har også vurdert Bugera 6260/6262, men jeg er litt redd etter alle skrekkhistoriene, og jeg vil ha en amp jeg ikke trenger å måtte bry meg om når det gjelder noe annet enn et rørlig årskift. I tillegg så synes jeg lyden på 6505 var noe bedre på vreng.

Uansett, dette betyr ikke at jeg har bestemt meg for noe som helst.

Rørlig årskift..? Hehe.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.