Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vurderer innkjøp av ny amp


Boffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå leste jeg ikke alle inleggene før, men hvis du mener 5150 Combo, så har den IHVERTFALL nok Gain ja. Den har mer enn du har bruk for....

Snakker egentlig om den nye 6505+ comboen som kommer om et par mnd. Men er vel ikke så stor forskjell.

Snakker du om? =p har da aldri kommentert noe angående gain. Min gamle Marshall MG har også myye gain.

Sorry :P Trodde du mente at den ikke hadde nok gain :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg sendte mail til Thomann angående frakt på et Orange PPC212, og frakten var enorm på et så tungt kabinett, i nærheten av prisen på kabinettet! Hvordan er dette på Harley Benton-kabinettet, Vampyro?

Jeg synes HB kabinettet låter veldig bra. Jeg har ikke prøvd så mange kabinetter som jeg kan sammenligne med. Men jeg er storfornøyd med lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7750,- veiledende sist jeg sjekket, mao. tipper jeg forretningene kommer til å selge den rundt 7 tusen. Kanskje Backstage kjører på med 6.990kr... eller hva, Morten? :D
De har den på thomann nå (selvfølgelig ikke på lager), og der ser det ut til å bli rett over 7000 kr inkl. mva, tollgebyr og frakt til Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Backstage kjører på med 6.990kr... eller hva, Morten? :D

Kanskje og kanskje ikke. Den som lever får se :P

Vi pleier å legge oss lavt på pris, men jeg har lært meg å aldri komme med løfter før jeg ser hva vi må betale inn til butikken. ;)

Hjelper lite å være kuleste gutten i gata og ha lavest priser hvis man taper penger på hver forsterker som blir solgt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.