Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vurderer innkjøp av ny amp


Boffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei. Jeg var i samtaler med dem, men grunnet relativt dårlig forhandleravtale så satte jeg det på vent.

Bra noen tar intitiativ hvertfall! :) Du har allerede fått favoritt pickupsa og favoritt gitarmerket mitt, så du kommer sikkert til å høre fra meg den tid jeg har penger til sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags stand er den i? Hvis du ikke digger den kan du prøve å være litt sneaky, og legge den opp på Finn.no for 12k, som fortsatt er en relativt god pris for en Nitro.

Jeg må riktignok gjøre en del mer undersøkelser, men per i dag er det mye mer interessant å kjøpe en 6505 til under 8k (ned mot 5k, latterlig lite), og evt ha råd til et 2x12 med V30. En Nitro er på ingen måte uinteressant, men jeg tror det er noen andre enn meg som har mer lyst på den/bruk for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ukjent for de som ikke er mye online på gitarrelaterte sider, og godt kjent for de som er det.

Ut av ren og skjær interesse: Hvor mye koster frakten for et 2x12-kabinett når man bestiller fra Thomann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.