Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Har du GAS?


Sereth

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17672613

Virker litt på meg som om veldig få har spillt på disse gitarene. De er ganske sjeldene å se i norge, og finnes faktisk ikke så ofte på ebay heller.

Jeg kjøpte en Vienna plus (uten wilkinson) ifra samme året(93)i fjor, og er hemningsløst fornøyd med gitaren.

Noen må kjøpe denne, så jeg ikke blir fristet til å bruke penger jeg overhode ikke har :P

Noen som spiller på Patrick Eggle gitarer?

Edit: Og nei, det er ikke jeg som selger denne, og prøver å drive snikreklame:p

Endret av Sereth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om disse gitarene. Er dette en PRS kopi fra ESP? (i og med ESP gigbag...)

Eggle skal være noe det beste som er produsert i UK. Tror ikke dette står det spøtt tilbake for PRS..

Jeg gjorde litt research på denne gitaren da jeg var på nippen til å kjøpe den. Det finnes ikke annet en lovord å finne

om disse gitarene. De er heller ikke daglig kost på bruktmarkedet, så prisen er nok ikke helt på trynet..

Får man prutet denne litt ned i pris, skal du se at dette kan bli en riktig god investering..

Eggle har noen Golden years, hvor de beste instrumentene ble laget.. Og denne er produsert i den "rett" tidsepoken.

Både Brian May og Tony Iommi er kjente brukere av Eggle .. Dersom det spiller noen rolle :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis denne er av samme kvalitet som PRS, hvorfor går den så jækla billig da? PRS'er koster jo gjerne det dobbelte.

er vell ikke noen her som har sagt det er samme kvalitet som PRS?

eller er jeg bare for trøtt for å ha fått det med meg

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å styr meg. Denne gitaren har jeg nå i hus.

Har jobbet litt med meg sjøl for å ta skrittet bort fra bare F og G,

og tenkte at dette var forsøket verdt, uten at det koster skjorta.

Jeg likte gitaren spillemessig med en gang, men trenger nok litt tid på grønnfargen.

Tror at dette er veldig mye gitar for penga. Sist en sto annonsert var det til 10K,

og det er vel ca. det de går for i England.

Endret av GunnarpåMo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis denne er av samme kvalitet som PRS, hvorfor går den så jækla billig da? PRS'er koster jo gjerne det dobbelte.

Mye gitarer som er like bra som PRS men som ikke er like kjente navn.

PRS bygde ryktet sitt med noen fantastiske gitarer på 80tallet.

P.E gitarene trenger ikke stå noe tilbake for det PRS produserer, men går billig pga at navnet ikke

klinger så bra som PRS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.