Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Michael Jackson er død


Strat fan

Anbefalte innlegg

Faen, synd at legendene dør som fluer!!

Det som irriterer meg mest er når folk går og snakker dritt om Michael like etter han er død! Jeg mener ha litt respekt for fyren da! Det som er ganske spesielt da, er at Michael mente at det var mange som hatet han, og en del ønsket å se ham død - noe som ødela ryktet hans VELDIG! Men hvis så mange hatet ham, hvorfor i helvete griner hele verden over at han er død da? Jeg håper Michael får med seg at så mange sørger over tapet på stjernen og håper at han finner fred der oppe i pop-himmel'n!

Rest in peace Michael Joseph Jackson! :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det som irriterer meg mest er når folk går og snakker dritt om Michael like etter han er død! Jeg mener ha litt respekt for fyren da! Det som er ganske spesielt da, er at Michael mente at det var mange som hatet han, og en del ønsket å se ham død - noe som ødela ryktet hans VELDIG! Men hvis så mange hatet ham, hvorfor i helvete griner hele verden over at han er død da? Jeg håper Michael får med seg at så mange sørger over tapet på stjernen og håper at han finner fred der oppe i pop-himmel'n!

Folk har snakket drit om han hele tiden, hvorfor skal vi være "badguys" når han først dør? Skal alle være "badguys" her i verdenen? Vedder på at det ikke er mange som har likt han for det om han "kanskje" har hatt seksuell omgang med smågutter, svindlet, nesten kastet ett barn ut av ett vindu osv.

Elsket du han like mye da som nå?

Syns det er helt tåpelig å hate folk mens de lever, og elske de så fort de dør. Faen meg helt idiotisk!

Og Brunostpapir, du kan snakke omså hvor mye dritt du vil om både Dimebag, Cliff Burton osv. Jeg gir faen rett og slett. Greit nok er det tragisk at de døde, men jeg går ikke å avguder folk bare pga at de døde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael Jackson har hatt stor innflytelse på de fleste musikere i dag, og var revolusjonerende med det han gjorde når han var på toppen. Garantert en person som vil bli husket langt frem i tid. Forstår ikke helt vitsen med å rakke ned på MJ i en slik tråd, noen viser virkelig modenhet ved å skrive "careface" og rakke ned på fyren.

Skal ikke skryte på meg at jeg er noe stort fan av fyren, men liker absolutt de mest populære sangene, og han hadde utrolig mye fett som jeg tror de fleste vil klare å digge.

Tipper at en del av de som rakker ned på Michael Jackson nå, hadde flippet ut om noen skrev drit om Dimebag, Cliff Burton eller andre lignende helter. Så la oss holde enkelte meninger for oss selv, og vise litt respekt for Michael Jackson.

Jeg hviste ikke at Cliff Burton eller Dimebag gjorde noe vondt mot noen mens de levde. De ble vel like forguda da de levde som etter at de døde, men for all del like dumt å begynne å forgude noen etter at de har gått bort hvis man ikke likte dem da de levde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke snakk om at man skal elske folk når de er død. Handler bare om vanlig folkeskikk, er hvertfall helt unødvendig å skrive hvor mye man mislikte en person. Om det ikke var noe savn for din del, så kunne du jo bare drite i å skrive innlegget, spesielt siden du bare mente det var et stort "careface". Du forstod jo at du kom til å provosere folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har snakket drit om han hele tiden, hvorfor skal vi være "badguys" når han først dør? Skal alle være "badguys" her i verdenen? Vedder på at det ikke er mange som har likt han for det om han "kanskje" har hatt seksuell omgang med smågutter, svindlet, nesten kastet ett barn ut av ett vindu osv.

Elsket du han like mye da som nå?

Syns det er helt tåpelig å hate folk mens de lever, og elske de så fort de dør. Faen meg helt idiotisk!

Og Brunostpapir, du kan snakke omså hvor mye dritt du vil om både Dimebag, Cliff Burton osv. Jeg gir faen rett og slett. Greit nok er det tragisk at de døde, men jeg går ikke å avguder folk bare pga at de døde!

Det handler om verdighet. Og vise en død mann respekt. Ikke mye å be om, allikevel så vanskelig. For enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler om verdighet. Og vise en død mann respekt. Ikke mye å be om, allikevel så vanskelig. For enkelte.

Verdighet kan jeg gå med på, men å hylle en mann man ville ha ønsket død for ett par uker siden er vel teit?

Skal man skyve all dritten hannes under bordet bare fordi han døde og ikke tenke mer på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"All" eventuell "dritt" till Michael Jackson tänker jag personligen att det passar bättre att diskutera i en annan tråd.

Om man för 2 veckor sedan satt och önskade att Michael skulle dö så antar jag att man hade en väldigt god grund till det och då tror jag inte att man är med och hyllar honom nu. De förhållandevis få personer som hade en väldigt god grund till att önska Michael Jackson död för 2 veckor sedan och som hyllar honom nu kan lätt framstå som litt teite, ja, men det tror jag ärligt talat inte är så väldigt många.

Endret av TUFFTUFFTUFF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curl Head : Det er ikke noe vits å diskutere dette videre, du valgte feil standpunkt, feil tråd.

Jeg begynner å slette innlegg om dette utvikler seg videre, så dere får begynne å komme med konstruktive kommentarer og meninger isteden.

Reaksjoner tas på PM.

-MOD-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Jeg har en Peavey Valveking røramp. men plutselig virker ingen knapper, hverken volum eller tone kontroller. Men det er fortsatt lyd i den? Hva er feil? noen tips fra dere mottaes med takk. mvh Jan .  
    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.