Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Michael Jackson er død


Strat fan

Anbefalte innlegg

Jeg synes det var pinlig da de norske kommentatorene pratet, og da det kuttet til studio. Han derre Kristian karen kan ta en bolle altså..

btw, utrykket "farget" er vel ikke helt politisk korrekt i forold til afroamerikanere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes han lagde mye flott musikk, men er akkuratt like likegyldlig til hans død som jeg er til alle andre som døde den dagen, folk dør, og jeg har ikke kapasitet til å være lei meg hver gang det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw, utrykket "farget" er vel ikke helt politisk korrekt i forold til afroamerikanere?

Tror det er godtatt.

Var i Paris da det hendte, utrolig hvor fort alle utestedene fikk opp storskjermer hvor de viste videoene hans. Veldig spesielt, den kvelden drakk jeg for MJ. Som for mange andre var han en av de som fikk meg inn i musikk, hadde en lang periode i barndommen hvor jeg var blodfan. Utrolig trist, men ikke uventet. Synd med tanke på farvelkonsertene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han står vel egentlig for veldig mye som jeg ikke kan fordra,, men det er såklart ikke "bra" når noen dør, og jeg innser at han betydde mye for mange.

For meg personlig var han derimot én av ca 60 millioner andre som komme til å dø i år (med noen unntak såklart) , så det var med andre ord ikke noe stort tap for min del. Sorry.

edit:

btw, utrykket "farget" er vel ikke helt politisk korrekt i forold til afroamerikanere?
Før de klarer å bestemme seg for hva man SKAL kalle dem så synes jeg personlig det skal være fritt fram (med måte). Endret av Innos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry OT nå men : Man kan både si at det er naturlig og unaturlig da den raser i utgangspunktet også har vært hvite men i og med at de har bod i områder med meget sterk sol har pigmentene i huden demmes forandret seg over LAAAAAANG tid slik at de skal tåle mye mer sol enn oss andre hvite .. Så..

Men jeg mener at uansett hva man mener om en person kan man hvertfall vise respekt for den personen når den personen er død og heller kanskje holde meningene for deg selv ? Finnes selvfølgelig unntak ( som f.eks Hitler ? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stemmer.. Bare så en dokumenter på discovery med et halv øye så jeg må ha fått med meg feil. For primatene før mennesket hadde lys hud under "håret" hvis man kan kalle det, det og når det forsvant utviklet det seg til mørkere hudfarge for å takle uvstrølingen i Afrika området og da mennesker flyttet nordover fikk de "tilbake" den hvite fargen pga. bla. mangel på/ veldig lite vitamin D ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.