Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Michael Jackson er død


Strat fan

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blæ, skjønner ikke hva som får folk til å skrive sånt!

I går syntes de fleste at han var en freak og mest sannsynlig barnemishandler. Han har snytt en haug med mennesker for jævlig mye penger. I dag står folk og hyller ham fordi han er død. Sorry så hyklersk er jeg ikke. Jeg likte han ikke på 80 tallet, ikke på 90 tallet, etter at alt kom ut om ham på 90 tallet forakter jeg ham. Og nå som han er død synes jeg fortsatt han er en drittsekk. Musikken synes jeg også er sterkt oppskrytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går syntes de fleste at han var en freak og mest sannsynlig barnemishandler. Han har snytt en haug med mennesker for jævlig mye penger. I dag står folk og hyller ham fordi han er død. Sorry så hyklersk er jeg ikke. Jeg likte han ikke på 80 tallet, ikke på 90 tallet, etter at alt kom ut om ham på 90 tallet forakter jeg ham. Og nå som han er død synes jeg fortsatt han er en drittsekk. Musikken synes jeg også er sterkt oppskrytt.

Dette plager deg tydeligvis så til de grader at du så deg nødt til å poste om det... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går syntes de fleste at han var en freak og mest sannsynlig barnemishandler. Han har snytt en haug med mennesker for jævlig mye penger. I dag står folk og hyller ham fordi han er død. Sorry så hyklersk er jeg ikke. Jeg likte han ikke på 80 tallet, ikke på 90 tallet, etter at alt kom ut om ham på 90 tallet forakter jeg ham. Og nå som han er død synes jeg fortsatt han er en drittsekk. Musikken synes jeg også er sterkt oppskrytt.

Turte ikke å si noe her om dette, men siden det er flere.+1 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rest in Boogie, Jacko.

Han gikk fra å være en liten gutt (med uheldig hudfarge) og en far som slo ham, til å bli en enorm artist med uendelige ressurser. Du og jeg hadde dødd av overdose etter tre år i samme situasjon! Det kunne gått mye verre enn det gjorde med MJ, men han ble kanskje litt stormannsgal etterhvert. Jeg tror han var 100% uskyldig i anklagene, og når ikke det amerikanske rettsystemet ikke fant noen ting på ham, mener jeg han er uskyldig inntil det motsatte er bevist. Saken gjorde nok at mange mistet interessen for ham.

Jeg hørte MJ for første gang da jeg var 5-6 år, sangen Will You Be There er brent fast i hukommelsen, og fra da av var jeg ''fan''.

Stakkars de stakkarene som kjøpte billett til London. Tror mange har hatt en tung dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt forbauser meg...

Du får svaret mitt her, rett fra metalpete..

I går syntes de fleste at han var en freak og mest sannsynlig barnemishandler. Han har snytt en haug med mennesker for jævlig mye penger. I dag står folk og hyller ham fordi han er død. Sorry så hyklersk er jeg ikke. Jeg likte han ikke på 80 tallet, ikke på 90 tallet, etter at alt kom ut om ham på 90 tallet forakter jeg ham. Og nå som han er død synes jeg fortsatt han er en drittsekk. Musikken synes jeg også er sterkt oppskrytt.

Helt enig med deg. Bare at han gikk i grava kan ikke endre all den andre faenskapen han gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael Jackson har hatt stor innflytelse på de fleste musikere i dag, og var revolusjonerende med det han gjorde når han var på toppen. Garantert en person som vil bli husket langt frem i tid. Forstår ikke helt vitsen med å rakke ned på MJ i en slik tråd, noen viser virkelig modenhet ved å skrive "careface" og rakke ned på fyren.

Skal ikke skryte på meg at jeg er noe stort fan av fyren, men liker absolutt de mest populære sangene, og han hadde utrolig mye fett som jeg tror de fleste vil klare å digge.

Tipper at en del av de som rakker ned på Michael Jackson nå, hadde flippet ut om noen skrev drit om Dimebag, Cliff Burton eller andre lignende helter. Så la oss holde enkelte meninger for oss selv, og vise litt respekt for Michael Jackson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.