Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pantera


Jonathan

Anbefalte innlegg

Jeg så et live opptak av Slayer fra 1986 der de spilte Necrophobic live. Jeg må si at jeg har aldri sett en sånn energisk trommis. Fyren var jo i hundre. Crazy... (du finner den på kazaa).

De fleste BM-trommiser (i hvertfall Jan Axel) sitter å spiller weird ass fast shit mens de bare smiler overlegent. ho ho...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 206
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bungle , fint med litt støtte mot disse musikkens low-lifes. Dere er som fisken som nettopp har kravlet opp på land og fått primitive føtter og lunger , mens vi andre som skyr metal som vi pantera og det meste annet av den tunge mettalen som vi skyr gamle damer i leopard tights , er menneskene som lever i et fint og utviklet samfunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bungle , fint med litt støtte mot disse musikkens low-lifes. Dere er som fisken som nettopp har kravlet opp på land og fått primitive føtter og lunger , mens vi andre som skyr metal som vi pantera og det meste annet av den tunge mettalen som vi skyr gamle damer i leopard tights , er menneskene som lever i et fint og utviklet samfunn...

du har mista min respekt for deg. men kan ikke du bare gi faen å svare i metal tråder framover? jeg har aldri sett en så arrogant person som du i hele mitt liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bungle , fint med litt støtte mot disse musikkens low-lifes. Dere er som fisken som nettopp har kravlet opp på land og fått primitive føtter og lunger , mens vi andre som skyr metal som vi pantera og det meste annet av den tunge mettalen som vi skyr gamle damer i leopard tights , er menneskene som lever i et fint og utviklet samfunn...

Det finnes altså ikke grenser for din arroganse.

Dessuten, du skulle bare visst hvor mange riktige virtuoser det finnes som spiller metal. (Nei, jeg snakker ikke om Dimebag.) Det finnes musikere i den genren som kan spille skjorta av deg og svært mange av dine musikalske forbilder, så vær så snill; tenk deg om før du så selvsikkert hever deg over dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg definerer DT som metall. har ikke noen proff definisjon med 220-deler og jazzinnflytelser og sånn, men for meg virker det som metall. jupp. synes dere er litt kjipe mot nilsefix her, kanskje. selv om han sa noe som var litt teit. jaja. ned med pantera. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Integrum: er helt klart av Vai og Timmons er overlegne på SINE ting, men jeg tror ikke de kunne gjort jobben som eventuell gitarist i Pantera noe særlig bedre enn Dimebag.. det hadde blitt Pantera feat. Steve Vai, og det er jo det som er så fint med de karene.. de har kommet dithen at de bare trenger å spille sin egen greie.. selv om Steve Vai er et gitargeni uten like, og har gjort utrolig mye for gitarspill generelt, så er han ikke verdens beste gitarist... han er verdens beste Steve Vai, enkelt og greit. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så selvsikker når du sier at det finnes mange som kan spile skjorta av Nilsefix sine forbilder. Timmons og Vai liksom.. Nå beveger du deg på farlig grunn Aiwass.

Les nøyere; jeg sa mange av hans forbilder. Poenget er at han puttet all metal i én bås og kalte dem primitive musikere, selv om flere av dem er minst like gode musikere som noen av artistene Nilsefix ser opp til (nå antar jeg at ikke hver eneste musiker i Nilsefix' CD-samling er på Vais nivå - jeg synes dette er en ganske rimelig slutning). Kort fattet: Det er greit å ikke like musikken, men å kalle alle tilhengere av en hel sjanger (inludert musikerne) for "musikalske low-lifes" er rett og slekt frekt.

På farlig grunn, sier du? Takk, mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.