Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pantera


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 206
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dimebags phrasing, artikulasjon og jevnt over solospill er untouchable, og i det hele tatt å rakke ned på riffinga hans er bare tragikomisk.. :roll:

har sjeldent hørt noe som trykker mer enn Pantera. og for soloer, bare hør på sanger som The Sleep og Cemetary Gates, burde være nok til å ende diskusjonen rundt Dimebag bare der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dimebags phrasing, artikulasjon og jevnt over solospill er untouchable, og i det hele tatt å rakke ned på riffinga hans er bare tragikomisk..  :roll:  

har sjeldent hørt noe som trykker mer enn Pantera. og for soloer, bare hør på sanger som The Sleep og Cemetary Gates, burde være nok til å ende diskusjonen rundt Dimebag bare der.

HAHAAHAHAHAHAHAHAH :mrgreen: :twisted: :twisted: :mrgreen:

det er noe av det mest tragiske jeg har hørt :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dimebag er absolutt ikke untouchable, men han er likevel en knallbra gitarist. Kanskje ikke verdens beste på teori og slikt, og det finnes definitivt mange med bedre teknikk, men han har hatt et par riktige gullkorn. En som kan improvisere soloen til "Cemetery Gates" i fylla er ikke bare dårlig...

Dimebag har spilt mye skit i sin tid, men de øyeblikkene han virkelig er "on", da skal du eff meg ikke komme og si at fyren ikke kan spille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dimebags phrasing, artikulasjon og jevnt over solospill er untouchable, og i det hele tatt å rakke ned på riffinga hans er bare tragikomisk..  :roll:  

har sjeldent hørt noe som trykker mer enn Pantera. og for soloer, bare hør på sanger som The Sleep og Cemetary Gates, burde være nok til å ende diskusjonen rundt Dimebag bare der.

TUUSEN TAKK. Jeg trengte en god, lang latter idag :) mercy

:P

ps: jeg stikker ikke inn under en stol at jeg faktisk synes noe Pantera er kult. Energisk. Kule riff. Men det er MILEVIS unna å si at jeg synes noen av de er enormt dyktige musikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm må si at du er rimelig arrogant når du rakker ned på hele metal sjangeren Nilsefix. At du ikke liker det er helt greit, men det blir litt rart når det virker som om du vil plassere det på bånn av den musikalske rangstigen.

For å være litt spydig, formuleringer som "jeg syns" og "etter mitt syn" gjør godt for diskusjoner om musikk.

Smaken er som baken:

-Alle har en

-Den er delt

-Bare drit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe ...  

folk som hører på metal må ha ødelagte ører .. Og emperoar : du går virkelig under den gruppen..

Nilsefix

jeg synes du må gi faen med å ta alt under en saks. jeg skulle ha gjerne ha sagt masse dritt om din musikksmak og, men jeg er ikke en person som driver å generaliserer ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.