Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pantera


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 206
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehehe ...  

folk som hører på metal må ha ødelagte ører .. Og emperoar : du går virkelig under den gruppen..

Nilsefix

Øy, greit nok at du ikke mener det du skriver, men da bør du i alle fall tenke deg bedre om.

Jeg hører på Metal, og ser på meg selv som en person med gjennomsnittelig velfungerende ører. Javel er det mange idioter som hører på Metal, men en sånn generalisering blir bare så dum at det blir vanskelig å ta deg seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ord: "First take". .

vel...

I følge et intervju jeg leste improviserte han tre soloer en kveld da han kom hjem relativt dritings. Morgenen etter hørte han igjennom dem, og valgte det første opptaket. Det er det du hører på CD'en.

Eller vet du noe jeg ikke vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører på alt når det kommer til metal, prog-metal, power-metal og old-school(Iron Maiden, Judas Priest, Accept etc) er nok favoriten.

Jeg vil ikke akkurat kalle Queensrÿche, Dream Theater og Fates Warning for mindre inteligent musikk...

tror det er mange på forumet som har noe mindre pent å si om Magnet, Jaga og Span, men de fleste holder det inne, noe du også burde begynne å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ord: "First take". .

vel...

I følge et intervju jeg leste improviserte han tre soloer en kveld da han kom hjem relativt dritings. Morgenen etter hørte han igjennom dem, og valgte det første opptaket. Det er det du hører på CD'en.

Eller vet du noe jeg ikke vet?

Man skal kanskje ikke ta ALT de sier for god fisk? Skal man?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ord: "First take". .

vel...

I følge et intervju jeg leste improviserte han tre soloer en kveld da han kom hjem relativt dritings. Morgenen etter hørte han igjennom dem, og valgte det første opptaket. Det er det du hører på CD'en.

Eller vet du noe jeg ikke vet?

Man skal kanskje ikke ta ALT de sier for god fisk? Skal man?

Nei, men når historien er såpass spesifikk er det som regel enten sant eller regelrett løgn, noe som forsåvidt er mulig i stort sett alle saker. Trenger du en underskrevet kontrakt med vitnemål, eller? Faktum er at han spilte soloen, og at svært få kan spille en like bra solo, komponert eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er din påstand, ikke et faktum. (at svært få ....)

Jeg kan lage en liste over hundrevis av kjente gitarister som er bedre, og sikkert mange hundre ukjente, men de forblir likevel få. Noen gang tenkt over hvor mange bedritne gitarister det finnes her i verden? Eller i det hele tatt hvor mange gitarister generelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke på Dream Theater som mettal uansett jeg..  

Er bare så mye som er kjent som ikke fortjener å være det .. og litt at dere blir så lett provosert .. må jo få litt fart i det forumet her .

nei, Dream Theater er ikke metal i det hele tatt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke på Dream Theater som mettal uansett jeg..  

Er bare så mye som er kjent som ikke fortjener å være det .. og litt at dere blir så lett provosert .. må jo få litt fart i det forumet her .

nei, Dream Theater er ikke metal i det hele tatt :roll:

Train of Thought = m/etal, enten du liker det eller ei. Awake er også nokså tunge greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke på Dream Theater som mettal uansett jeg..  

Er bare så mye som er kjent som ikke fortjener å være det .. og litt at dere blir så lett provosert .. må jo få litt fart i det forumet her .

nei, Dream Theater er ikke metal i det hele tatt :roll:

Train of Thought = m/etal, enten du liker det eller ei. Awake er også nokså tunge greier.

håper du skjønte ironien min ;) seff er Dream Theater metal! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL ... utrolig givende å lese igjennom ...hehe

på mange måter er jeg enig i Nilsefix hehe

Ser ikke på DT som Metal .... men som prog/jazz fordi musikken er mer teknisk, samt spør du de gutta hva som inspirerer dem så vil de ramse opp tekniske jazzister .....

Spør du Vegard i Emperor eller andre BlackMetal band så svarer de Venom og Bathory ..... Jæævli tekniske de ......... Jæææææ......

APESHIT ......

DT er ikke Metal !

Kjør Debatt ........... LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.