Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pantera


Jonathan

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke en person som er glad i at noen rakker ned på musikk jeg liker og musikk som jeg føler gir meg noe. Det høres kanskje rart ut for dere at metal kan være slik, men det er det faktisk(for meg i det minste). Det er faktisk meget provoserende når folk som nilsefix holder på slik, selv om kanskje noe av det er kødd. Men jeg prøver å ta det med et smil og jeg respekterer deres meninger selv om de er helt på trynet. Jeg ignorerer det ikke, men lar vær å kommentere det.

Min mening er at folk som liker en type musikk eller et band bør få snakke om det uten at folk som nilsefix kommer midt inn i tråden med en smakløs attitude som; metal suger og alle som hører på det er tankeløse idioter. Selv om en del crackheads hører på metal er det ikke generelt for alle.

... bare for å få ut litt frustrasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 206
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Emperoar
jepp den er jeg med på, haha du skulle sett her om dagen han derre kisen med hestehale (som styrer "greia" på torsdager) sier : Her er eit splunka brå band frå kongsvinger" også kommer det noe fæle folk med kritthvite tryner og langt farga svart hår, vokalisten skrek hele tiden og gitaristen var "så" tøff....

Å herregud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar
yiiikes ........ den svisj driiiten kunne man spart seg for ..... hvem i hule heite klarer å sitte forran kopekassa å høre på sånnt skrammel ?

Takk for støtten Anders ......

da starter vi folkeaksjonen MOT skrammel på offentlig TV og Radio ...

like skjenerende for en ikkerøyker å komme inn i et røykerom som det er for meg å bli lyd forurenset av skrik og vræl !

Enda en nilsefix jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening finnes det egentlig mye dårlig metal der ute nå til dags. 2/3 av bandene de sender på svisj og "metal" (ZTV) er tåpelige klisjéer av andre gode metal band. Et band jeg ikke greide var Arch Enemy... Old-school thrash, 90-tallets alternative metal band. Der befinner mine helter... My opinion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseband svisj er MYE bedre. Fernando sier jeg bare :D

anyway, jeg er med i DT-er-ikke-metal-gjengen :P

Clapton er ingen stor tekniker, og -uten at jeg vet noe konkret om det- du skal ikke se bort fra at han ikke sitter på det store teoretiske grunnlaget heller, men jeg hører ingen som klager på han som gitarist..?

sant det. Er ikke uten grund han kalles slowhand :roll:

men fyren har liksom en sinnsyk vibrato, som jeg mener slår kanskje alle verdens nålevende gitarister. Det er like mye teknikk som å spille raskt, det.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår meg heller ikke på Nilsefix og Bungle som her undergraver en hel sjanger, uten å faktisk ha greie på hva de snakker om. Skulle likt å sett hva dere sa om jeg blanda meg inn i Vai trådene deres ;p

Metal er vel den sjangeren med videst spekter og størst variasjoner. Så å mene at all musikken som på en måte har røtter i metallen er neandertalermusikk er bare tåpelig.

Og grav litt mere under overflaten enn Svisj og Metall på ZTV før dere tror dere er eksperter på emnet..

Just my two cents.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar
Etter min mening finnes det egentlig mye dårlig metal der ute nå til dags. 2/3 av bandene de sender på svisj og "metal" (ZTV) er tåpelige klisjéer av andre gode metal band. Et band jeg ikke greide var Arch Enemy... Old-school thrash, 90-tallets alternative metal band. Der befinner mine helter... My opinion

Dæffer'n du driter deg så hardt ut nå. Du har egentlig ikke peiling, har du vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar
Han skriver at det er HANS mening...det har han vel peiling på?

Var det noe? Hvis du tar deg 5 minutter ekstra på å lese tråden hans, så skjønner du kanskje hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar
Jeg forstår meg heller ikke på Nilsefix og Bungle som her undergraver en hel sjanger, uten å faktisk ha greie på hva de snakker om. Skulle likt å sett hva dere sa om jeg blanda meg inn i Vai trådene deres ;p

Metal er vel den sjangeren med videst spekter og størst variasjoner. Så å mene at all musikken som på en måte har røtter i metallen er neandertalermusikk er bare tåpelig.  

Og grav litt mere under overflaten enn Svisj og Metall på ZTV før dere tror dere er eksperter på emnet..

Just my two cents.

Nå skal du ikke si mot Nilsefix & co. De er jo eksperter. Nilsefix går jo tross alt på musikklinja, der har han lært at metal suger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yiiikes ........ den svisj driiiten kunne man spart seg for ..... hvem i hule heite klarer å sitte forran kopekassa å høre på sånnt skrammel ?

Takk for støtten Anders ......

da starter vi folkeaksjonen MOT skrammel på offentlig TV og Radio ...

like skjenerende for en ikkerøyker å komme inn i et røykerom som det er for meg å bli lyd forurenset av skrik og vræl !

Enda en nilsefix jo.

Les litt lenger opp så skjønner du at han er ute etter å skape debatt for det er så kjedelig her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver at det er HANS mening...det har han vel peiling på?

Var det noe? Hvis du tar deg 5 minutter ekstra på å lese tråden hans, så skjønner du kanskje hva jeg mener.

Hans tråd? Du mener vel posten hans? Og det du siterte var jo alt han skrev. Og der står det jo at det er hans mening. Hvis du snakker om en ANNEN post derimot....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar
Han skriver at det er HANS mening...det har han vel peiling på?

Var det noe? Hvis du tar deg 5 minutter ekstra på å lese tråden hans, så skjønner du kanskje hva jeg mener.

Hans tråd? Du mener vel posten hans? Og det du siterte var jo alt han skrev. Og der står det jo at det er hans mening. Hvis du snakker om en ANNEN post derimot....

Nei. Jeg mener at han poster tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.